Jeg har brukt 1 tablett til 45 liter, på 15 min til nå. Så det blir skjerpings her også ;-)
Løver Norbrygg-medlem 13 Jan 2014 #21 Jeg har brukt 1 tablett til 45 liter, på 15 min til nå. Så det blir skjerpings her også ;-)
Odd Kristian Wathne 13 Jan 2014 #22 Jeg har synda med for mye her ser jeg..... For jeg har levd litt etter den en per US gallon som det står oppført på flere av bryggebutikkene.....
Jeg har synda med for mye her ser jeg..... For jeg har levd litt etter den en per US gallon som det står oppført på flere av bryggebutikkene.....
Treig Norbrygg-medlem 13 Jan 2014 #23 Bjarte H skrev: Bjørnar Aa skrev: Er det noen ulemper med å bruke for mye? altså 1 tablett til 25 liter Klikk for å utvide... Ja Klikk for å utvide... elsker slike flotte svar.. gir liksom så mye mening :amen:
Bjarte H skrev: Bjørnar Aa skrev: Er det noen ulemper med å bruke for mye? altså 1 tablett til 25 liter Klikk for å utvide... Ja Klikk for å utvide... elsker slike flotte svar.. gir liksom så mye mening :amen: