Pvc-slange fra Biltema

Hei.

Jeg har vært en tur på Biltema i dag og kjøpt ingredienser til meskekar og vørterkjøler. I den forbindelse har jeg kjøpt denne slangen http://www.biltema.no/no/Bat/VVS/Slange/Slange-15310/ først og fremst til bruk med spiralkjøler. Den er av uarmert, oljebestandig pvc. Mitt spørsmål er om denne slangen også kan brukes til vørteravtapping og skyllevann, eller om denne kan tilføre dårlig smak og andre ulumskheter til vørteren?

Biltema har 2 typar gjennomsiktige PVC slangar og den eine marknadsfører dei som vannslange - som sikkert er rekna for båtmarknaden.      Den du har kjøpt er ikkje den som er marknadsført som vannslange.

Kald væske er ein ting.  Varm væske er noko anna.  PVC tåler ikkje så høg temperatur.  Og du får lett smak overført.  Bruk næringsmiddelgodkjent silikonslange til alt som er varmt - eller anna næringsmiddelgodkjent slange som taklar temperaturen. 

Og velg gjerne ein slange som er platinaherda i staden for peroksydherda - så får du ein slange som er næringsmiddelgodkjent . (Den platinaherda er gjennomsiktig - peroksydherda er meir melkeaktig).  Sidan du bur i Oslo har du vel både Bryggselv og Vinogbar  lokalt (og kanskje fleire) og ein meter silikonslange kostar vel det same som ein god øl på ein utestad. 

Tilbake
Topp