Råsaft til cider

Gahr

Norbrygg-medlem
Er det noen som vet om folk i bergensområdet som selger epleråsaft? Jeg har ikke bil, så å dra til Hardanger blir for langt...

Om du finner i kvam's området i hardanger, kan jeg sikkert ta med når jeg skal over til åsane på lørdag. (om det ikke er snakk om flere tusen liter da  ;D)

Joakim bestilte epleråsaft en gang, og fikk det levert i papp (som pappvin) på døren. Sideren hans ble visstnok ikke bra så det spørs om man bør gjennomføre pasteurisering av en eller annen sort.

Rune_H skrev:
Om du finner i kvam's området i hardanger, kan jeg sikkert ta med når jeg skal over til åsane på lørdag. (om det ikke er snakk om flere tusen liter da  ;D)

Takker for tilbudet, men jeg skal i bryllup i Stavanger til helgen. Kjedelige saker, kun folk jeg aldri har møtt. Heldigvis kommer man seg ned på fredag formiddag, så da har man jo god tid til å besøke Cardinal på kvelden.

På vei heim i fra jobben såg jeg at eplene stort sett henger på trerne enda, så det er kansje litt tidlig for eplesaft enda?!?!

Cardinal ja, om ølkartet på heimesiden deres stemmer må jeg si at jeg misunner deg stort besøket der.

Tilbake
Topp