Hva er god skylling? Jeg brukte en del varmt/lunkent vann først, så skyllet jeg lenge med kaldt vann. Fylte ristet og spylet godt noen ganger. Så satt det inn med starsan før jeg tappet over
Kastisk soda er NaOH, ganske lett løselig i vann, ble sannsynligvis nesten helt borte bare av skyllingen din. Og siden starsan er basert på fosforsyre så blir det nøytralisert også, så RDWAHAB.
Klorin og starsan burde vel være så godt som gjensidig utelukkende siden begge er kun desinfiserende, og ikke har noen effekt som såpe/vaskemiddel. Jeg vil tro at en person som har starsan ikke bruker klorin. Enhver syre og og klor vil gi klorgass, og det er potensielt farligere å blande eddik og klor siden konsentrasjonen av starsan i løsning er mye lavere enn 7% eddiksyre.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.