Georg J. skrev:Jeg og gleder med til å gå på polet med setningen: " Hei! Jeg leiter etter Jesus, kan du hjelpe meg?"
Georg J. skrev:Gratulerer til alle mann!
Er det noen som hvor mange flasker det skal produseres av vinner-ølet, og om det vil være greit tilgjengelig rundt om i landet?
Jeg og gleder med til å gå på polet med setningen: " Hei! Jeg leiter etter Jesus, kan du hjelpe meg?"
Tja, si det. Hittil har ikke Nøgne Ø klart å brygge forrige års vinnermål enda.Georg J. skrev:Gratulerer til alle mann!
Er det noen som hvor mange flasker det skal produseres av vinner-ølet, og om det vil være greit tilgjengelig rundt om i landet?
Jeg og gleder med til å gå på polet med setningen: " Hei! Jeg leiter etter Jesus, kan du hjelpe meg?"
Gahr skrev:Standardbatchene på Nøgne Ø ligger på rundt 4500 liter, så det blir gjerne der omkring.
Hva fjorårets øl angår, har det så vidt jeg vet blitt brygget, det er bare ikke sluppet ennå.
mikslen skrev:Gratulerer til alle vinnerene! Vi i Nabobryggeriet storkoste oss og gleder oss enormt til neste år! Hipp Hurra! Og takk til alle som smakte på ølet vårt, makan til blide og trivelige folk skal du lete lenge etter!
mikslen skrev:Gratulerer til alle vinnerene! Vi i Nabobryggeriet storkoste oss og gleder oss enormt til neste år! Hipp Hurra! Og takk til alle som smakte på ølet vårt, makan til blide og trivelige folk skal du lete lenge etter!
daje skrev:mikslen skrev:Gratulerer til alle vinnerene! Vi i Nabobryggeriet storkoste oss og gleder oss enormt til neste år! Hipp Hurra! Og takk til alle som smakte på ølet vårt, makan til blide og trivelige folk skal du lete lenge etter!
Skulle da bare mangle, når dere serverer såpass godt øl kan du da ikke klage på at vi blir blide Gode saker folkens!
Jørn Hammerud skrev:daje skrev:mikslen skrev:Gratulerer til alle vinnerene! Vi i Nabobryggeriet storkoste oss og gleder oss enormt til neste år! Hipp Hurra! Og takk til alle som smakte på ølet vårt, makan til blide og trivelige folk skal du lete lenge etter!
Skulle da bare mangle, når dere serverer såpass godt øl kan du da ikke klage på at vi blir blide Gode saker folkens!
Ja, og á propos godt øl, deres røykøl fikk jeg også oppskriften til, for det var også meget bra! :ilike: Skjønner nå at jeg må brygge meg noe røyk. En flottflott flaskebrikke fant jeg i lomma mi, også.