BUMP! fortsatt ikke solgt :)
mikslen 9 Nov 2015 #23 fjerdrum skrev: Byr 2000 for 15G meskekjelen. Bor i Trondheim. Klikk for å utvide... Hei, nypris med silbunn er 6000,- 2000,- er for lavt. M
fjerdrum skrev: Byr 2000 for 15G meskekjelen. Bor i Trondheim. Klikk for å utvide... Hei, nypris med silbunn er 6000,- 2000,- er for lavt. M
mikslen 13 Nov 2015 #24 Kokekjelen er fortsatt til salgs! Meskekjelen ble solgt utenom forumet. Kom med bud Har noen tri-clamp deler som jeg kan slenge med!
Kokekjelen er fortsatt til salgs! Meskekjelen ble solgt utenom forumet. Kom med bud Har noen tri-clamp deler som jeg kan slenge med!
C Chrisgunde 13 Nov 2015 #25 mikslen skrev: Kokekjelen er fortsatt til salgs! Meskekjelen ble solgt utenom forumet. Kom med bud Har noen tri-clamp deler som jeg kan slenge med! Klikk for å utvide... Gir et bud 2700 + frakt. Vis du nå er villig til å sende i posten
mikslen skrev: Kokekjelen er fortsatt til salgs! Meskekjelen ble solgt utenom forumet. Kom med bud Har noen tri-clamp deler som jeg kan slenge med! Klikk for å utvide... Gir et bud 2700 + frakt. Vis du nå er villig til å sende i posten
mikslen 13 Nov 2015 #26 Hvis jeg klarer å spore opp en eske å sende den i så er den din Jeg skal varsle deg iløpet av dagen.
C Chrisgunde 13 Nov 2015 #27 mikslen skrev: Hvis jeg klarer å spore opp en eske å sende den i så er den din Jeg skal varsle deg iløpet av dagen. Klikk for å utvide... Den er god Sendt deg PM med min kontakt info.
mikslen skrev: Hvis jeg klarer å spore opp en eske å sende den i så er den din Jeg skal varsle deg iløpet av dagen. Klikk for å utvide... Den er god Sendt deg PM med min kontakt info.