• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Salg av komplett bryggeri i Kristiansand - Veldig mye bra kvalitetsutstyr

Nå er jeg åpen for å sende, så hvis det er noen som er interessert å kjøpe fra den siste listen, ta kontakt :)
 
Dette gikk unna :) Legger ut oppdatert liste med hva som er igjen.
 

Vedlegg

  • bryggv3.xlsx
    9,7 KB · Sett: 110
Da var enda noe solgt, legger ut ny liste :)

Det var en ting jeg glemte når jeg la ut bryggeriet (la ut veldig mye og har ikke brygget på 2 år :) ). Det er at jeg mistet en ventil i Coleman 52 QTen, så det ble en liten sprekk (ca 2 cm) i bunnen. Jeg reparerte dette med å smelte noe plastikken fra gjennomføringen som fulgte med boksen opp i sprekken. Jeg har brukt boksen flere ganger etterpå, og den har da vært tett.

På grunn av dette reduserer jeg prisen fra 500 til 300, men da selger jeg den som den er og uten "garanti".  Jeg legger ved et par bilder av skaden. På grunn av den lave prisen, samt at den er skadet, vil jeg ikke sende denne boksen. Kjøper må kunne komme innom å se på skaden før kjøp.
 

Vedlegg

  • 20140206_210658.jpg
    20140206_210658.jpg
    740,7 KB · Sett: 241
  • 20140206_210543.jpg
    20140206_210543.jpg
    1,8 MB · Sett: 240
  • bryggv4.xlsx
    9,4 KB · Sett: 55
oydna skrev:
Da var enda noe solgt, legger ut ny liste :)

Det var en ting jeg glemte når jeg la ut bryggeriet (la ut veldig mye og har ikke brygget på 2 år :) ). Det er at jeg mistet en ventil i Coleman 52 QTen, så det ble en liten sprekk (ca 2 cm) i bunnen. Jeg reparerte dette med å smelte noe plastikken fra gjennomføringen som fulgte med boksen opp i sprekken. Jeg har brukt boksen flere ganger etterpå, og den har da vært tett.

På grunn av dette reduserer jeg prisen fra 500 til 300, men da selger jeg den som den er og uten "garanti".  Jeg legger ved et par bilder av skaden. På grunn av den lave prisen, samt at den er skadet, vil jeg ikke sende denne boksen. Kjøper må kunne komme innom å se på skaden før kjøp.

Jeg kan være interessert i Tri clamp Set, avhengig av hva det er.
Også interessert i temperatursensorer. PM sendt.
 
Tilbake
Topp