Samling Nordmøre Hjemmebryggerlaug 27.-28. sept 2014

Det nærmer seg årets samling i Nordmøre Hjemmbryggerlaug. Se vedlagt invitasjon. Påmelding innen 17. sept.
 

Vedlegg

  • invitasjon_hjemmebryggesamling_silsethytta_sept_2014.pdf
    102,7 KB · Sett: 90
Huff, og jeg som er på tur til Kiel den helgen.. Satser på neste år at det blir tilsvarende opplegg da.

Håper det blir fulle hus :) bra initiativ :)
 
Hehe,fristen for melde seg var på onsdag, og det var det jeg gjorde. Setninga va ikke så bra formulert
 
Hei, er det noen fra fræna,molde,vestnes eller aukra som skal avgårde og som skal hjem på natten igjen ? Ta kontakt hvis det er noen for da er jeg interessert i å sitte på

Easybrew
 
Denne greide jeg nok en gang å gå glipp av........ :(

Må lære meg å følge bedre med!!! Håper det var et vellykket arrangement :)
 
Sist redigert:
Første arrangementet jeg har vært med på og dette var knall. Fjordbrygg gjorde en suveren jobb med å arrangere samlingen. Mange trivelige bryggere, både erfarne og helt ferske.

Flinke og gode foredrag/innlegg fra Øystein Berge , Vinmonopolet, Inga Greve, ølkelner og Kay fra Petit

Petit agentur stilte med 2 mann som både viste fram produkter, diskuterte brygging, leverte premier til konkurransene og leverte varer som folk hadde bestilt. Imponert over at leverandører stiller opp og byr så mye av seg selv på samlinger.

Nøgne Ø hadde også stilt med premier. Rett og slett imponerende :)

Synd jeg måtte dra så tidlig (halv ti) for det hadde vært artig å vært der hele kvelden sammen med den trivelige gjengen som var tilstede. God mat og god drikk :)

Kommer til å hive meg på neste gang også for dette var gøy :)

Easybrew
 
Tilbake
Topp