Sende inn øl

Morn

Prøver å få kontakt med noen fra styret i Norbrygg for å få sendt inn noen flasker til vurdering. Dette er ikke enkelt da jeg ALDRI får svar. Er det noen der ute som kan hjelpe meg?

Hei

Hvis du skal ha tak i en dommer som kan hjelpe i nærheten av der du bor så er det bedre å kontakte dommerkomiteen enn styret. De skal kunne nås på domkom (at) norbrygg.no

jens

Anders_1979 skrev:
Dette er ikke enkelt da jeg ALDRI får svar.

Det var rart. Hvordan har du prøvd å få kontakt? Vi skal selvfølgelig svare, selv om det av og til kan glippe, men jeg klarer ikke å finne noen henvendelse fra deg.

Jeg har og sendt mail et par ganger og ikke fått svar. Men det ække så farlig da jeg syns øllet mitt er godt og de tørste vennene mine gliser de og....  :fyflate:

Sabeltann

gustavf skrev:
Anders_1979 skrev:
Dette er ikke enkelt da jeg ALDRI får svar.

Det var rart. Hvordan har du prøvd å få kontakt? Vi skal selvfølgelig svare, selv om det av og til kan glippe, men jeg klarer ikke å finne noen henvendelse fra deg.

Jeg har også prøvd å få kontakt for vurdering av et øl. Sendte da mail til deg gustavf, men fikk aldri noen respons.

ErikSV skrev:
Jeg har også prøvd å få kontakt for vurdering av et øl. Sendte da mail til deg gustavf, men fikk aldri noen respons.

Som sagt, ting kan glippe. Send en ny mail til domkom@norbrygg.no så er det flere som får mailen, i tilfelle en overser den.

Tilbake
Topp