• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Sesos PID+ EZboil Rev A selges.

Etter å ha byttet ut litt sitter jeg igjen med en Sesots D1S samt en EZ-boil DSPR310 rev A for mye. Bud inkl frakt er velkomne. 150kr koster frakt. Skambud på EZboilen blir oversett.

Obs, hvis du gjør reserarch på EZ'en så legg merke til at dette er rev A, ikke C. Spør meg om dette er noe du vil ha ut ifra dine behov, vil ikke "lure" noen.

Hva gjør så denne ez boil? Hva tenkte du til pris hvis det er noe jeg har brukt for?

Ez boilen er en pid som kan programmeres med seks steg til mesking. Så kan man også sette den i kokemodus så vil den regulere kokingen automatisk. Altså den skrur ned effekt så man får ikke overkok og den holder kok med en lavere effekt enn fullpupp.

Det går litt i stokk for meg. Jeg tror den har åtte steg. bud mottatt. men frakt i tillegg da..

Dette er som sagt revisjon A. Så den har ikke overskytfunksjon under mesking.

Atlså. Den kontrolleren er ganske forsiktig av seg. Holder temperaturer veldig jevnt. Men siden jeg stegmesker nesten hele tiden så fikk jeg de til å redesigne litt den slik at man kan tvinge frem et overskyt på x antall grader når man øker temperaturen for å få det til å gå en smule fortere å nå ny temperatur. A-revisjonen har ikke denne funksjonen.

Tilbake
Topp