"Skumme av" hotbreak

I tyskland iallefall er det ikke lov å bruke «litt hvete for skumfastheten» i undergjærede øl. De bruker prosess og byggmalt.
I følge reinheitslova av 1516 skal øl kun brygges av malt, humle og vann.... Men ikkje gjær !?[emoji6] Veit det er mange som nyttar seg av kveitemalt i staden for eller i tillegg til flaka bygg i porter og stout. Trudde det var proteina som er til stades som var grunnen.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Hehe [emoji4] Nei, det gjør vel for så vidt ikkje det.

Forresten: Sida dette koagulerer, er det då nokon grunn til å skumme det av slik som tråden starta med, eller er det hipp som happ? Ser i den linken som er delt lenger oppe snakkar om umetta fettsyrer ig at desse kan vere negativ for skumdannelse og holdbarheit. Vil ikkje desse koagulere i lag med proteina?

I følge reinheitslova av 1516 skal øl kun brygges av malt, humle og vann.... Men ikkje gjær !?[emoji6] Veit det er mange som nyttar seg av kveitemalt i staden for eller i tillegg til flaka bygg i porter og stout. Trudde det var proteina som er til stades som var grunnen.

Joda. Men hvis man ikke kan/vil bruke hvetemalt så må man ta det på prosess.

Interessant lesning, men han refererer til snart 40 år gammel litteratur. Ikkje at det treng å vere feil, men mange "sannheter" har vist seg å endre seg oppgjennom åra. Nydelig vørter forfatteren får, men veldig tungvint og langtekkelig bryggeprosess. Og nyttar ikkje mange kveitemalt for nettopp å få betre skumfastheit ved hjelp av proteina?

Er det nokon som veit kva dei større bryggeria gjer ift dette?

Vanlig innvendig som jeg ikke skjønner. Technology of Brewing and malting (5 utg) er fra 2014, og Principles of Brewing Science er fra 1999. At disse igjen viser til tidligere empriske undersøkelser betyr ikke at naturlovene har endret seg. Hvilke andre sannheter har endret seg? Tenker ikke da på brulosophy.

Vanlig innvendig som jeg ikke skjønner. Technology of Brewing and malting (5 utg) er fra 2014, og Principles of Brewing Science er fra 1999. At disse igjen viser til tidligere empriske undersøkelser betyr ikke at naturlovene har endret seg. Hvilke andre sannheter har endret seg? Tenker ikke da på brulosophy.
Det leses til stadighet ny både forskning og synsing på mange aspekter innen brygging og bryggeteknikk. At noko er opplest og vedtatt treng ikkje bety at ikkje ny kunnskap kan endre syn på saker og ting. Eg skreiv for øvrig at det ikkje treng å vere uriktig, men her som ellers i livet kan det vere bra å vere kritisk.

Tilbake
Topp