Snart tromsøværing

SSS

 
Heisann. Eg flyttar til Tromsø i månadsskiftet januar/februar. Dette gjer at eg har nokre spørsmål. Er det til dømes ein butikk for bryggeutstyr i byen? Og er det andre heimebryggarar det er mogeleg å slå av ein prat og bytte nokre flasker med? Det er jo ei eiga gruppe for Tromsø her på forumet. Betyr det at det er eit levande miljø?
 
Kjeller5 rett bortenfor ølhallen hos Mack har det meste du trenger av malt og ferskgjær og noe utstyr. Snakk med Anders han har meget god peiling.
Bryggebryggeren (Harald) ute I Ersfjorden leverer på døra..:) Godt utvalg av Belgisk malt og ferskgjær.

Velkommen tel byen, sjekk også på facebook; Ølbryggere I Tromsø
 
  • Like
Reaksjoner: SSS
Sørensen heldiggris! Flytte til et så fantastisk sted.. Kommer forhåpentligvis flyttende til sommeren, dersom det er jobb å få der oppe :confused: Noterer ned tips som kommer her og håper på det beste Ü
 
Sist redigert:
Ja, den sida har eg faktisk funne. Og eg har spora opp adressa til butikken din. Så førebuingane er i gang! :)

@Terje J: Takk for tipset om Kjeller 5. Var i Ølhallen då eg var i Tromsø, men fekk ikkje med med akkurat den butikken. Og takk for tipset om den Facebook-gruppa.

No skal ingen påstå at eg er ein heimebryggarguru, men eg har nokre vener her som eg bytter litt med og likar å diskutere øl. Om det er mogeleg å gjere slikt i Tromsø, er det supert.
 
Tilbake
Topp