Snart tromsøværing

SSS

Heisann. Eg flyttar til Tromsø i månadsskiftet januar/februar. Dette gjer at eg har nokre spørsmål. Er det til dømes ein butikk for bryggeutstyr i byen? Og er det andre heimebryggarar det er mogeleg å slå av ein prat og bytte nokre flasker med? Det er jo ei eiga gruppe for Tromsø her på forumet. Betyr det at det er eit levande miljø?

Terje J

Norbrygg-medlem
Kjeller5 rett bortenfor ølhallen hos Mack har det meste du trenger av malt og ferskgjær og noe utstyr. Snakk med Anders han har meget god peiling.
Bryggebryggeren (Harald) ute I Ersfjorden leverer på døra..:) Godt utvalg av Belgisk malt og ferskgjær.

Velkommen tel byen, sjekk også på facebook; Ølbryggere I Tromsø

• Like
Reaksjoner: SSS
Sørensen heldiggris! Flytte til et så fantastisk sted.. Kommer forhåpentligvis flyttende til sommeren, dersom det er jobb å få der oppe :confused: Noterer ned tips som kommer her og håper på det beste Ü

Sist redigert:

SSS

Ja, den sida har eg faktisk funne. Og eg har spora opp adressa til butikken din. Så førebuingane er i gang! :)

@Terje J: Takk for tipset om Kjeller 5. Var i Ølhallen då eg var i Tromsø, men fekk ikkje med med akkurat den butikken. Og takk for tipset om den Facebook-gruppa.

No skal ingen påstå at eg er ein heimebryggarguru, men eg har nokre vener her som eg bytter litt med og likar å diskutere øl. Om det er mogeleg å gjere slikt i Tromsø, er det supert.

Topp