• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes Kjøpt soda stream regulator

ønsker kjøpe soda stream regulator, hvis du har flaske i tillegg så kjøper jeg sikkert den og ;)
Helst i nærheten av gardermoen/oslo så den ikke trenger sendes
 
Ta med flaske ja! :) Jeg har dårlige opplevelser av å skru av en sodastream flaske fra regulator før den var tom... det smalt ganske bra...
 
Ta med flaske ja! :) Jeg har dårlige opplevelser av å skru av en sodastream flaske fra regulator før den var tom... det smalt ganske bra...
Snodig, har gjort det en rekke ganger uten problem, gode ventiler i de flaskene. (Har også prøvd å skru av 12-gramspatron som ikke var tom. Da smalt det...)
 
Når en sodapatron er skrudd inn i regulatoren/adapter så er pakningen flat klemt, når du løsner patronen med trykk på så blåses den porøse pakningen seg opp og smeller til slutt når det mekaniske trykket fra patronen er borte, derfor skal ikke patroner med trykk på skrues ut, det betinger da at du ikke har en slik pakning, med de harde pakningene går det bra.
 
Med en vanlig regulator og en overgang for sodastream er det mulig å gjøre feil. Det riktige er å skru sodastreamflaska ut av overgangen. Hvis man skrur overgangen ut av regulatoren vil ventilen i sodastreamflaska være åpen, og da smeller det.

Det enkle, trygge og billige alternativet er å bruke en regulator hvor sodastreamflaskene passer direkte. Bryggselv har.

Edit: rettet den uhyrlige skrivefeilen
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp