Sodastream regulator fra AliExpress

Hei,

Håper noen kan hjelpe meg her :)
Har kjøpt flere av denne regulatoren med god tro om at den skal passe sodastream/aga flasker.

US $29.51 18% OFF|Co2 Mini Gas Regulator,Sodastream,Paintball,CGA320,W21.8 Tank,Disposable Cartridge Adapter for Homebrew Beer Cornelius/Corny Keg-in Paintball Accessories from Sports & Entertainment on AliExpress - 11.11_Double 11_Singles' Day

Gjengene passer med regulatoren, men når jeg skrur på regulatoren "lekker" co2 mellom gjengene.
Har forsøkt å bytte/legge til pakning fra biltema. Har også prøvd gjengeteip uten å få det til.
Noen som har noen tips her? :)
 
Har du montert rett adapter?

Eller når jeg ser nærmere der, kjøpt den med rett adapter? TR21.4 skal være rett der, har du trykket på bildet der det står AU/NZ-Sodastream så har du kjøpt til feil flaske.
 
Sist redigert:
Har samme problemet. Fikk div tips på FB, deriblant skru hardt og tykkere pakning på AGA.
 
Det ryktes at Sodastream pakningen Bryggselv selger er tykkere og gjør jobben men jeg har ikke prøvd selv, kjøpte italiensk kvalitet som funker rett ut av boksen :p (Oxyturbo)
 
Har ikke hatt problemer med min for øvrig, men jeg har ikke denne universalløsningen. Lurer på om pakningen er forholdsvis tykk, lik den bryggselv selger. (like greit å prøve den, ser den f.eks er på lager i Oslo så er muligens tilgjengelig i andre avdelinger også)
Regulatoren i seg selv ser ut til å være identisk, men gjengene er for TR21.4, slik at den totalt sett blir litt lavere og har en potensiell feilkilde mindre.
Du kan kanskje stappe ned i en bøtte vann og dobbeltsjekke hvor det lekker, om det f.eks kommer fra overgangen videre til regulatoren eller mellom flaske/adapter.

Var det pakning for W21,8 du kjøpte? Vet de selger regulatorene, men ikke sett løse pakninger.
 
Tilbake
Topp