+1vote @Stig Aa. for podcast
100 % med deg på alle punkt her, bortsett fra:
"... unte jeg meg en iskald pale ale".
Du hadde da fortjent bedre etter en sikkert slitsom sykkeltur. En passe kjølig, kjellerkald pale ale, for eksempel.
Synd om at det ikke blir laget irsk rød eller mild fordi man antar at folk oppfatter det som kjedelig. For meg er det kjedeligere med komboen karamellmalt og sitrushumle. ...
Etter et kjapt blikk på humleutvalget hos Vestbrygg og hos Bryggselv, så slår det meg at Vestbrygg må sitte med ca. 500% bedre kompetanse på innkjøpssida. Hva Bryggselv har fått til, er begredelig. (Jeg begynner å få et veldig ambivalent forhold til det firmaet. Du kan aldri stole på at de har det du trenger, og det nytter ikke å klage til de (veldig hyggelige) folka i butikken (Hasle er min filial), for det virker som om den enkelte butikken har absolutt null innflytelse på noe som helst.)
Her er forklaringen fra Bryggselv (som ikke vet når de får inn mer engelsk humle):Etter et kjapt blikk på humleutvalget hos Vestbrygg og hos Bryggselv, så slår det meg at Vestbrygg må sitte med ca. 500% bedre kompetanse på innkjøpssida.