• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt

Uten budrunde eller bud via åpen tråd i forumet? Det er vel uttafor forumets regelverk

Dersom utstyret har blitt solgt gjennom forumet, så strider dette med retningslinjene (https://forum.norbrygg.no/threads/v...or-kjop-og-salg-les-dette-for-du-legger-ut.4/), ja.

"For i sikre full transparens skal all korrespondanse frem til salgspunktet skje i tråden. Budgiving etc skal ikke foregå skjult, for eksempel ved bruk av pm. Personlig informasjon kan sendes utenfor."

Dersom @Brastad har solgt dette via andre kanaler gjelder selvsagt ikke retningslinjene.
 
Sorry. Fikk pm av en som ville ha det, 500,- var det vi ble enige om. Jeg tenkte ikke over at det var problematisk. Må jeg da initiere en ny budrunde?
 
Sanksjonsmulighetene er heller få her, det går på fjerning av annonse (noe som ikke har noe for seg nå som varen er solgt). Men du kan jo ta det som en liten huskelapp til neste gang du eventuelt skal ut på kjøp- og salgsmarkedet.
 
Det har det ikke kommet noen bud på åpen tråd.

Tenkte ikke over det når jeg fikk henvendelse via PM. Som forøvrig er eneste henvendelse jeg har fått.

Er det noen som føler seg forbigått her? Som gjerne ville ha PIDboksen?
 
Endre gjerne trådtittel til å inkludere "SOLGT" (når du eventuelt har gjort en endelig beslutning på salg vel å merke).
 
Tilbake
Topp