Alle disse Norbrygg-arrangementene er veldig trivelige; ølbryggere er jordens salt.
Dessuten er det veldig lærerikt å smake øl sammen, og diskutere. Nå var jeg på usmakkurs for ei uke sida, og denne smakekvelden utfylte kurset på en fin måte. I går var det kvalifiserte dommere tilstede - sjølsagt uten at de hadde noen offisiell funksjon - og jeg fikk hjelp til å rydde opp i forholdet mitt til diacetyl, dvs. jeg fikk fastslått at jeg ikke kan ha noe forhold til diacetyl, siden jeg høyst sannsynlig ikke er følsom for det. Sabla irriterende, men det er en lettelse å vite det.
og jeg fikk hjelp til å rydde opp i forholdet mitt til diacetyl, dvs. jeg fikk fastslått at jeg ikke kan ha noe forhold til diacetyl, siden jeg høyst sannsynlig ikke er følsom for det. Sabla irriterende, men det er en lettelse å vite det.
Always look on the bright side. Joda. Jeg hørte jo en av bryggosofigutta si at det var OK å ikke kjenne H2S, så kunne han nyte pils som ellers ville vært ugrei. Og H2S er jeg veldig følsom for, og har tenkt at det kunne vært en fordel å ikke være det. Det er en plage.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.