Hei. Har en 20l Speidel med 10l innerrør, varmekappe, refraktometer maltmølle og korkmaskin. Speidelen er velbrukt men jeg har aldri hatt problemer med den. Selges samlet og må hentes. Kr 4000,-
Hei. Har en 20l Speidel med 10l innerrør, varmekappe, refraktometer maltmølle og korkmaskin. Speidelen er velbrukt men jeg har aldri hatt problemer med den. Selges samlet og må hentes. Kr 4000,-
Nevnte din interesse for ham i går, han er ikke her på forumet.
Han ønsket ikke å sende siden han ikke hadde emballasjen men om du kan hente på Vestlandet eller ordne opphenting der på annet vis skal jeg formidle kontakt.
Mener å huske det er en lite brukt maskin og han nevnte 6K som pris...
Nevnte din interesse for ham i går, han er ikke her på forumet.
Han ønsket ikke å sende siden han ikke hadde emballasjen men om du kan hente på Vestlandet eller ordne opphenting der på annet vis skal jeg formidle kontakt.
Mener å huske det er en lite brukt maskin og han nevnte 6K som pris...
Beklager OT, men hva som er fordel med en bryggemaskin i den størrelsen, sammenlikned med en enkel BIAB oppsett? Spør av ren nysgjerrighet og interesse
Beklager OT, men hva som er fordel med en bryggemaskin i den størrelsen, sammenlikned med en enkel BIAB oppsett? Spør av ren nysgjerrighet og interesse
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.