• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes Kjøpt Speidel 10 L

Hei. Har en 20l Speidel med 10l innerrør, varmekappe, refraktometer maltmølle og korkmaskin. Speidelen er velbrukt men jeg har aldri hatt problemer med den. Selges samlet og må hentes. Kr 4000,-
 
Hei. Har en 20l Speidel med 10l innerrør, varmekappe, refraktometer maltmølle og korkmaskin. Speidelen er velbrukt men jeg har aldri hatt problemer med den. Selges samlet og må hentes. Kr 4000,-
Det er desverre kun aktuelt med 10 L pga størrelsen. Men ellers takk for tilbudet :)
 
Nevnte din interesse for ham i går, han er ikke her på forumet.

Han ønsket ikke å sende siden han ikke hadde emballasjen men om du kan hente på Vestlandet eller ordne opphenting der på annet vis skal jeg formidle kontakt.

Mener å huske det er en lite brukt maskin og han nevnte 6K som pris...
 
Nevnte din interesse for ham i går, han er ikke her på forumet.

Han ønsket ikke å sende siden han ikke hadde emballasjen men om du kan hente på Vestlandet eller ordne opphenting der på annet vis skal jeg formidle kontakt.

Mener å huske det er en lite brukt maskin og han nevnte 6K som pris...
Det er mulig jeg kan ordne transport. Det kommer litt an på hvor på Vestlandet..?
 
Beklager OT, men hva som er fordel med en bryggemaskin i den størrelsen, sammenlikned med en enkel BIAB oppsett? Spør av ren nysgjerrighet og interesse:)
 
Beklager OT, men hva som er fordel med en bryggemaskin i den størrelsen, sammenlikned med en enkel BIAB oppsett? Spør av ren nysgjerrighet og interesse:)
Som regel plass... De der får plass på kjøkkenbenken og er faktisk svært populære hos Tyske bryggerimestre for pilotbatcher..
 
Tilbake
Topp