1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Spike Flex

En tråd i 'Utstyr' startet av Amarillo, 8 Jun 2019.

1. Amarillo

Amarillo
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Wow, her tror jeg Spike scorer nok en home-run, jeg har neppe siklet så mye i edru tilstand siden jeg var to år. Det jeg liker best foruten tc og butterfly, er at hele lokket kan taes av, det har vi vel ikke sett på trykk-fermentere før?

Ser ingen norske butikker som har tatt den inn, men den kommer nok, prisen er absolutt overkommelig med 375 dollar for +-versjonen.

FLEX+ | Spike Brewing

Ekornskurken liker dette.
  2. Marius K.

Marius K.
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Lokket kan tas på den koniske versjonen og. Helt magisk mtp vasking. Jeg har selv Spike, og er ekstremt fornøyd. Kvaliteten på produktene deres er meget bra, og servicen er knall. Håper noen norske butikker tar inn litt Spike produkter snart.

Amarillo liker dette.
  3. Amarillo

Amarillo
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Dere som har Spike, hvordan har dere gått fram for å få tak i utstyret hvis det ikke selges i Norge?
    Ser ikke ut som at Spike ikke sender utenfor USA/Canada.

4. LarsUlv

LarsUlv
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Tror det er JetCarrier eller lignende de har brukt.

Amarillo liker dette.
  5. Marius K.

Marius K.
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg brukte Jetcarrier, som @LarsUlv nevner. Fungerer veldig fint, og det er rask levering om man velger flyfrakt.

Del denne siden