Spike Flex

Amarillo

Norbrygg-medlem
Wow, her tror jeg Spike scorer nok en home-run, jeg har neppe siklet så mye i edru tilstand siden jeg var to år. Det jeg liker best foruten tc og butterfly, er at hele lokket kan taes av, det har vi vel ikke sett på trykk-fermentere før?

Ser ingen norske butikker som har tatt den inn, men den kommer nok, prisen er absolutt overkommelig med 375 dollar for +-versjonen.


FLEX+ | Spike Brewing


 
Wow, her tror jeg Spike scorer nok en home-run, jeg har neppe siklet så mye i edru tilstand siden jeg var to år. Det jeg liker best foruten tc og butterfly, er at hele lokket kan taes av, det har vi vel ikke sett på trykk-fermentere før?

Ser ingen norske butikker som har tatt den inn, men den kommer nok, prisen er absolutt overkommelig med 375 dollar for +-versjonen.


FLEX+ | Spike Brewing



Lokket kan tas på den koniske versjonen og. Helt magisk mtp vasking. Jeg har selv Spike, og er ekstremt fornøyd. Kvaliteten på produktene deres er meget bra, og servicen er knall. Håper noen norske butikker tar inn litt Spike produkter snart.
 
Dere som har Spike, hvordan har dere gått fram for å få tak i utstyret hvis det ikke selges i Norge?
Ser ikke ut som at Spike ikke sender utenfor USA/Canada.
 
Tilbake
Topp