starter eller ikkje...?

Skal brygga 25 liter pils og 25 liter tripel i morgo men eg var for sein med å laga startar. Kan ha gjer i startaren i morgo tidlig, dvs 12 timar til gjeren skal brukast. OG 48 og wlp 800 - OG 65 og wlp 545. tripelen skal sukrast i gjeringsspannen ALA st sunniva.

Skal eg berre bruke gjeren som den er, har eitt rør av kvar, eller skal eg sette ein startar som ikkje får gå ferdig?

Hvis du uansett skal lage brygget. Selv om det ikke blir gjort på planlagt måte ville jeg kjørt en starter uansett. men 12 timer er nok litt lite men bedre en ikke noe.

Litt usikker på styrken på vørter til starterog. Har brukt 2liter vatn og 0,5 kg spraymalt. Høyrest det fornuftig ut..?

Har satt wlp800 german lager på 10 grader. Vatna ut vørteren til startaren med kokt vatn til ca 40 SG. Syns det er lite eller ingen futt i spannet etter etter tre dager. På røret stod det 20-23 grader eller noko sånt, men det må være feil..?

skal eg la det gå nokre dagar til og ta ein SG måling?

tripelen på wlp545 går som F.

Du kan måle sg å se om det har endret seg.

Tar gjerne litt lengere tid på lavere temp men burde v æ re noe på gang i bøtta nå.

Sg uforandra etter tre dagar. Lurar på dette med gjæringstemp 20-23 som stod på etiketten. Er det nokon som kan bekrefte at wlp800 skal gjærast på 10 grader slik eg trur og håpar?

Tilbake
Topp