Stc1000+

Finnes helt sikkert et svar en eller annen plass, men klarer ikke å finne det så jeg spør heller.
Har loddet og fjernet rele' ene på min STC 1000 for å kunne bruke SSR i steden. Flashet ok, men når jeg skal prøve å komme inn på menyen så virker det som om det er litt tilfeldig om den registrere S knappen. Piltastene virker , kommer inn på set, men så begynner det. Noe kommer jeg inn på , men blandt annet run funksjonen virker ikke. Kan dette være en feil med flashinga? Eller kan dette ha noe med loddinga å gjøre??
 
Har opplevd ferdig flashede STC som har vært lite responsive. Mine har (tilfeldigvis) ikke vært det.
Resten av svaret er på siden av hva du spør om.
Siden STC har intern 12V, ville det ikke vært lettere å kjøre denne kretsen også via mekanisk relé for å kunne trigge en ekstern SSR?
Og hvorfor vil du ha SSR i stedet for et relé?
Har ikke tenkt mye på dette - kjenner jeg :)
 
Noen som tilfeldigvis har lagret profile editoren`? Eller kan hjelp meg med hvordan progge sånn at det er fra 13 til 17 ila 24t. og så flatt 17 resten? Det er så lenge siden jeg har progget en slik at jeg husker ikke.
 
Hva gjør jeg feil her? Programmet starter på 18 grader, men den kjøler selv om den er på 15.
04961024315c794d24b9aacd4ea5ac57.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hva gjør jeg feil her? Programmet starter på 18 grader, men den kjøler selv om den er på 15.
04961024315c794d24b9aacd4ea5ac57.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk

Prøv å trykke en gang på power-knappen, jeg tror du kjører på sensor nummer 2 (som du sannsynligvis ikke har).
Da forsvinner lyset mellom 1-tallt og 5-tallet, og så kjører du mot sensor nummer 1.
 
Hva gjør jeg feil her? Programmet starter på 18 grader, men den kjøler selv om den er på 15.
04961024315c794d24b9aacd4ea5ac57.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
Sikker på at det er gradene du ser der? om du trykker på Av-knappen skiftes det mellom to verdier som vises. Har aldri skjønt va den andre er, men den har hos meg alltid denne prikken som på ditt bilde står mellom 1 og 5. foreslår altså at temp ikke er 15 grader.

(for sein :p)
 
Som sagt over så trykk en gang på power-knappen. Du switcher mellom sensor 1 og sensor 2, sensor 2 har du nok ikke. Når du har en prikk mellom første og andre sifferet så leser du av sensor 2.
 
Tilbake
Topp