Stilige kasser til 0,5 flasker!

Fungerer fint her :) Vært innom og titta etter slike kasser selv.
Angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte med noen tomme kasser da jeg var i Tyskland i sommer.
Trodde ikke da at det skulle være klin umulig å skaffe slike kasser i Norge.
 
Har sendt dem mail. Så ut til at de kun tar imot bestilling fra bedrift. Vil uansett vite hvor mye det vil koste å bestille noen som privatperson med egen logo
 
Norbrygg kan vel med litt velvilje kalles en bedrift? Hadde vært kult med sentral bestilling av Norbrygg-kasser da, men Norbryggs logo på  :skitbra:

Jeg kunne tenke meg noen kasser av den typen som tar 11 x 0,5 liter  :ilike:
 
Det høres jo helt genialt ut med egene Norbrygg kasser. Etterspørselen er jo sikkert skyhøy, så dette må jo bare realiseres!  :skitbra:
 
Hold oss oppdatert på hva som skjer her :) Jeg hadde kommet så langt nå at jeg vurderte å få onkelen til samboeren min (som bor i Berlin) sjekke hvor mye frakten for en tom kasse koster.
Vurderte selv å tipse bryggselv om å ta inn disse kassene og at det sannsynligvis var mange som var interessert i å kjøpe, men latskapen lot meg trekke konklusjonen om at de allerede har vurdert dette.
 
Hvis man bestiller fra Tyskland må man vel bestille bare noen få eller veldig mange.
Frakten blir fort dyr pga volumet kassene fyller opp, men fyller man opp en lastebil i en felles kan det vel gå :)

Hadde vært genialt hvis den norske avdelingen kunne produsert de på bestilling.
Anders_1979: Sendte du mail til den norske eller tyske avdelingen?
 
Fredda skrev:
Hadde vært genialt hvis den norske avdelingen kunne produsert de på bestilling.
Anders_1979: Sendte du mail til den norske eller tyske avdelingen?

Det er ikke noen norsk eller tysk avdeling. Det er et tysk firma med ei norsk nettside.
 
Det kunne ja vært interessant med en eller flere bestillinger av slike kasser med norbrygg logo på. Tenker meg at etterspørselen her i stavanger er rimelig god. :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
 
Tilbake
Topp