Stilige kasser til 0,5 flasker!

Fredda skrev:
Hvis man bestiller fra Tyskland må man vel bestille bare noen få eller veldig mange.
Frakten blir fort dyr pga volumet kassene fyller opp, men fyller man opp en lastebil i en felles kan det vel gå :)

Hadde vært genialt hvis den norske avdelingen kunne produsert de på bestilling.
Anders_1979: Sendte du mail til den norske eller tyske avdelingen?

Jeg sendte melding til både den norske og tyske, men har enda ikke fått svar.
 
gustavf skrev:
Fredda skrev:
Hadde vært genialt hvis den norske avdelingen kunne produsert de på bestilling.
Anders_1979: Sendte du mail til den norske eller tyske avdelingen?

Det er ikke noen norsk eller tysk avdeling. Det er et tysk firma med ei norsk nettside.

Det finnes 2 e-post adresser, 1 til en norsk og en til en tysk
 
Støtter opp om forslaget om norbryggkasser! Både de med plass til 11 og de med plass til 20 flasker er svært interessant!
 
Mener å huske at det var stablet 4-5 kasser i høyden når jeg så paller med kasser i butikkene i Tyskland.
Vil tro det da går en 45-50 kasser per pall? Så hvis det stemmer med ca 1000,- nok i frakt for en pall kan jeg gjerne betale 200 i frakt for å få 5 kasser hjem :p

Sikkert får vi ikke vite før noen får svar fra firmaet. Tenkte jeg skulle la være å sende mail før vi får avklart om det blir noen fellesbestilling eller ei :)
De kan vel for bli skremt fra å levere mindre kvanta hvis de plutselig får en storm av mail fra norbryggere som alle skal ha 3-4 kasser hver. hehe
 
Og kanskje enda viktigere for denne tråden :p Er det noen som har fått svar fra Auer enda?
Og har de som har sendt mail tenkt å følge opp dette til en fellesbestilling eller kun til eget bruk?

Jeg er gjerne med å spleise på frakt så leng prisen ikke blir for drøy og trenger ikke kasse med noen logo, bare jeg får system på alle disse flaskene som flyter rundt i bokser av  hammerplast :)
 
Eg får bare til svar at alle priser står på hjemmesiden deres, men eg finne ikke på noen ølkasser eller ka det vil koste med logo på
 
Nice :) Der ser man også at det går 6 stk i en eske og 70 stk på en pall.
Og hvis det stemmer at man betaler rundt 1000nok for å frakte en pall blir jo ikke prisen gæli i det hele tatt per stk.

Jeg er nok villig til å betale for å få tilsendt en eske også hvis det ikke blir noe felles, men da tar jeg alle kassene selv :)
 
Er med på fellesbestilling :skitbra: Jeg har nå ca hundre flasker som ligger i en stor pappeske. Den veier nesten 40 kg, og er umulig å håndtere.
Et tårn med kasseri et hjørne tar jo latterlig liten plass  :laugh:
 
Jeg kan også være med - fra nord om polarsirkelen, hvis ikke portoen er drepende.

Jeg skal tipse Ola på Petit-agentur om dette, kanskje han kan ta inn kassene i nettbutikken? Andre kan kanskje gjøre det samme med bryggerbutikkene sørpå?
 
Tilbake
Topp