• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Styreskap/boks selges

Hei,

Skal bygge nytt skap/boks og selger derfor den jeg har...

Den består av to PID-regulatorer fra Auber med tilhørende SSR på 25A hver som er festet i sidene på en lekker forsterkerenhet med kjøleribber. Disse har hver sin stikkontakt.

Amperemeter i midten som viser strømtrekk.

Det er også påmontert to hurtigkoblinger for temperaturfølere. Kom med bud!

IMG_0209.JPG IMG_0212.JPG IMG_0213.JPG IMG_0218.JPG IMG_0222.JPG
 
Har fått bud på 1000,- og det er over min minimum. Men det er på PM og ikke innenfor reglene. Men hvis ingen byr over på 24 timer er den solgt:)
 
Bare en observasjon, og på ingen måte ment som sabotasje av salget - den C14-kontakten til pumpe er male. Det bør benyttes female (C13) til strøm ut på grunn av elsikkerhet. Det er fort gjort å få støt på utstående pinner.

Jeg kan sende riktig kontakt gratis i posten til den som kjøper styreskapet ditt, det så snertent ut :)
 
Bare en observasjon, og på ingen måte ment som sabotasje av salget - den C14-kontakten til pumpe er male. Det bør benyttes female (C13) til strøm ut på grunn av elsikkerhet. Det er fort gjort å få støt på utstående pinner.

Jeg kan sende riktig kontakt gratis i posten til den som kjøper styreskapet ditt, det så snertent ut :)

Helt riktig observert, denne bør enten byttes til stikkontakt eller hunnplugg. Veldig ålreit av deg å hjelpe!
 
Null problem, jeg har en pose av dem liggende. Og siden er det så mye positiv karma ute og går i dette miljøet, så må man jo prøve å bidra litt der man kan :)

I og med at du har koblet alt med kabelsko, så er det gjort på 2 minutter å skifte den også, nesten uansett hvor klønete man er.
 
Null problem, jeg har en pose av dem liggende. Og siden er det så mye positiv karma ute og går i dette miljøet, så må man jo prøve å bidra litt der man kan :)

I og med at du har koblet alt med kabelsko, så er det gjort på 2 minutter å skifte den også, nesten uansett hvor klønete man er.
Og veldig bra tiltak av deg Daniel H :-D
 
Hei.

Vet ikke om denne fortfarande er i spill men 1 400,- fra meg, forutsatt at den kan sendes til Oslo.
 
Tilbake
Topp