Telefon-styret HERMS til salgs

Hei!

Jeg overveier at selge min HERMS system bygget med utgangspunkt i theElectricBrewery.com. Alt er i rustfrit stål, og du kan styre systemet med iPhone eller Android.

Se systemet her:

Jeg har lavet systemet selv - det tog et sted mellem 1 og 2 år. Jeg har lagt veldig mye omtanke i alle design og komponentvalg. Der er ikke sparet på noget.

Er dette et system for dig eller en du kjenner?

Systemegenskaber:
- rustfrit stål
- 2 kraftige pumper og 1 platekjøler
- 4 temperatur-sensorer
- falsk bund i HLT
- alt styret via telefon (kræver wifi-forbindelse)
- kontrolleren er programmeret så brygningen foregår relativt automatisk
- mulighed for at indstille temperatur og opskrift på telefon - systemet finder selv rette temperatur
- 2*4200 watt (i hvert fald med de spenning som er i mit hus)

Nogle potentielle kjøpere kunne overveie å endre kontrolsystemet til at blive styret uten telefon med vanlig oppsett, som i theElectricBrewery.com. Hvis kjøper ønsker at bruke den elektroniske styringsenhed med sin telefon kan jeg tilbyde at brygge sammen med vedkommende en dag så vedkommende kan se hvordan det virker i praksis. Kjøper får også de 2000 linjer kode med så han/hun selv kan lave videre på softwaren hvis han/hun ønsker det for personlig brug... (Jeg beholder rettigheterne til koden til hvis jeg en dag beslutter mig for at lave nye anlæg og eventuelt selge dem kommersielt).

Hvis du ikke kan programmere vil jeg kun anbefale at du kjøper systemet, hvis du kjøper / selv lager en elektronisk kontroller, se theElectricBrewery.com

Hilsen
Jonas
 
Godt spørgsmål. Det ved jeg ikke. Det avhenger lidt av hvad folk kunne være interesseret i at betale...
Jeg har vel kjøpt enkelt-dele for 25.000 kr (jeg har importeret direkte fra produsenterne, derfor så billigt...). Og så har jeg programmeret i en uendelighed og brug min fritid i 1-2 år på at lave den... En ganske ligende kommersiel løsning uten smart-phone styring ligger til ca 5000 USD. Se her.
Hvis der er nogen som er interesserede i at kjøpe programkoden for at kunne selge systemer kommersielt kan vi også tale om det...
 
Tilbake
Topp