Test av hjemmebrygget juleøl på klikk.no

Hei

Da har en ny sjanse åpnet seg.
Nå har du sjansen til å få juleøllet ditt matchet opp mot profesjonelle juleøl på klikk.no.

Klikk.no er nett portalen til Hjemmet Mortensen. Her har de en vertikal innen mat og drikke. Hvert år tar klikk.no og lager en reportasje om årets hjuleøl.
Jeg tok kontakt med klikk.no tidligere i høst for å høre om de var interessert i ha hjemmebrygget juleøl med i årets juleøl bedømming.
Det ville de.
De er interessert i å teste hjemmebryggede juleøl opp mot de proffe gutta, og er interessert i 2-3 forskjellige juleøl.
Jeg sender inn en kraftig julebokk på 8%, da er det 2 plasser igjen. Første mann til mølla.

Krav:
3 flasker, som må sendes inn i løpet av denne uka.

Ta kontakt med meg snarest dersom du er interessert.


Hilsen Anders Fagerhaug
 
Fikk feilmelding da jeg la inn de 3 andre innleggene, derfor så mange duplikater av denne meldingen.

Anders
 
Hva med å ta med vinnerne av juleølkonkurransen, eller blir det for sent?

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
 
Hei

Shea-Arne har vist sin interesse og vil still med en krydret undergjæret juleøl på ca 6.6%.

Flere interesserte?

Anders
 
gustavf skrev:
Hva med å ta med vinnerne av juleølkonkurransen, eller blir det for sent?

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

hei Gustav

God ide, skal nevne det for dem. men som sagt blir det nok litt seint for i år.
Men det hadde jo vært en god ide å fått igang et samarbeid hvert år, og da kan vi jo sørge for at dette går godt sammen med Norbrygg sitt juleølmesterskap.

Men, blir ikke vinnere av juleølkonkuransen sendt videre til Norøl sin juleølkonkurranse. Eller blir ikke det noe av iår? Nå hadde jo Norøl sin juleøl samling forrige helg, så det blir vel kanskje ikke noe av iår?
 
Flere som vil ha øllet sitt med på klikk.no sin juleøl bedømming?

Ta kontakt med meg dersom du er interessert.
Du må kunne sende inn 3 flasker i løpet av denne uka.

-Anders-
 
Hei

Det var synd. Du må begynne tidlig, vet du :)
Jeg satte min batch i april, men så har jeg nesten drukket opp alt allerede.
Godt øl går fort unna. Har en six pack igjen.
 
Tja, jeg har et fat stående av fjorårets vinneroppskrift, som ble brygget på Norbryggs stand på matfestivalen i Trondheim i høst. Kan alltids sende inn noen flasker av det :)
 
Hei Arne

God ide.
Da er det bare å flaske 3 bjørnunger og sende inn.
Legg ved en kort beskrivelse av øllet.
Sender deg adresse på mail.

Skal bli spennende og se om vi klarer å matche de store gutta.

-Anders-
 
Anders skrev:
gustavf skrev:
Hva med å ta med vinnerne av juleølkonkurransen, eller blir det for sent?

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

hei Gustav

God idé, skal nevne det for dem. men som sagt blir det nok litt seint for i år.
Men det hadde jo vært en god idé å fått igang et samarbeid hvert år, og da kan vi jo sørge for at dette går godt sammen med Norbrygg sitt juleølmesterskap.

Men, blir ikke vinnere av juleølkonkuransen sendt videre til Norøl sin juleølkonkurranse. Eller blir ikke det noe av iår? Nå hadde jo Norøl sin juleøl samling forrige helg, så det blir vel kanskje ikke noe av iår?

Artig greie dette. Flere av disse juleøltestene (inkludert Norøl sin) holdes så tidlig på høsten, at vi i år valgte heller å arrangere uavhengig av dette for å kunne flytte Norbryggs juleølkonkurranse nærmere jul (lørdag 19.november).
 
Det er ikke så  værst at hjemmebryggerne får samme score som NØ God Jul, Mikkeller Til Fra Via og Ægir Julebrygg :)
 
Til neste år må vi få til en ordning der vinnererne av NM i juleøl stiller. Da vil nok de proffe gutta få konkurranse i toppen.

Det er også mange andre juleøl tester der ute, som burde være aktuelle: VG, dagbladet...
 
Tilbake
Topp