• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

TIL SALGS: 5 stk 9 liters Corneliusfat og CO₂-tank med regulator+slanger.

Oooooo fettt!  Kan jeg ikke få lov til og kjøpe en halvfull gassflaske med regulator til mere enn nypris ?  Vær så snill da.
[/quote]

Hva er poenget med dette innlegget!!??

bas skrev:
Oooooo fettt!  Kan jeg ikke få lov til og kjøpe en halvfull gassflaske med regulator til mere enn nypris ?  Vær så snill da.

Hva er poenget med dette innlegget!!??
[/quote]

Det hadde akkurat hakket mere poeng et det du nettop la ut. 

2200 spenn for en halvfull gassflaske som man får for 500 spenn. og en regulator som man kan få for under 700 kroner er en ekstremt heftig bruktpris.

Dette er vel verdt akkurat så mye som en kjøper er villig til å betale. At du har tanker om hva brukt utstyr er er verdt synes jeg du kan ta opp i en egen tråd der dette diskuteres. Foreslår at du titter gjennom retningslinjene for dette salgsforumet.....

Ha en fortsatt god kveld!

bas skrev:
Dette er vel verdt akkurat så mye som en kjøper er villig til å betale. At du har tanker om hva brukt utstyr er er verdt synes jeg du kan ta opp i en egen tråd der dette diskuteres. Foreslår at du titter gjennom retningslinjene for dette salgsforumet.....

Ha en fortsatt god kveld!
Ser ut som du også burde lese de retningslinjene et par ganger til.  Det står ingenting om at du ikke kan utrykke at du synes at noen selger ting til blodpris i de retningslinjene.

Jeg kan foresten selge deg en fin stein som er rund i kantene for 2200 om du har lyst til og kjøpe den.  Har flere av dem hvis du er interesert.

Det står noe om folkeskikk der som du burde ta til deg!

Nå synes jeg selgers tråd er tilstrekkelig kuppet av dette temaet som ikke han har bedt om. Om du virkelig ønsker å fortsette denne diskusjonen foreslår jeg at dette gjøres i en ny, mer egnet tråd. Jeg er ferdig her.

Til informasjon så er CO₂ tanken med regulator og tilbehør (slanger, tappekran, koblinger etc) denne her http://bit.ly/18Hm5XMmen med et 9 liters fat og en regulator med 2 utganger. Nypris for dette var ca 3500 kroner. ( 9 liters fat er 100,- billigere enn 19 liter, og regulator med 2 utganger er 200,- dyrere enn regulator med 1 utgang.

Nypris for fatene var 850,- per stk. Så nypris for hele pakken, dvs 5 fat og CO₂ tank med tilbehør er nesten 7000 kroner.

Jeg komenterte dog på pakken med CO₂ tank og slanger til 2200.

Jeg vet man får en 5 eller 6 kg flaske for 1100 kroner som er full med CO₂ i fra gasslevrandører i Oslo.
Er vel 800 for en to kilos.
Du får en partytap hos bryggselv i fra 250 kroner. Og en CO₂ regulator for 699. Da med en gass inn ball lock og en meter eller to gass slange så har du fremdeles ikke truffet 1900 kroner.   I tilleg til dette kan man jo få en splitter til 30 kroner.

Så det gjør fremdeles at 2200 kroner er over nypris for folk som vil gå ut og handle tilsvarende utstyr.  Hvis man i tilleg er villig til og kikke på nettbutikker utenfor landegrensene så kommer prisen enda litt ned.

At du har betalt 7000 kroner for noen fat og annet tilbehør forandrer ikke det at 2200 kroner fremdeles er dyrere enn hva man kan gå i butikk i Oslo og plukke opp et nytt sett med en full gassflaske til en billigere penge.

Tilbake
Topp