Tilt Repeater

Er det 1x repeater pr tilt i bruk? Eller tar repeateren alle?
Det er bare en tilt pr repeater, en må velge farge ved å trykke på en knapp, men uansett billigere enn å kjøpe nyeste generasjon tilt (om man har en fra før) som skal være bedre på ståltanker.
 
Nå er det håp for oss med gamle og nye Tilter som ikke leser av i ståltanker, fikk akkurat mine repeatere nå og de virker perfekt
Tilt™ Repeater (back ordered)

Veldig Interessant!
Hva slags ståltanker bruker du?
Jeg gjærer i 30 liters bryggerifat og fikk ikke ut noen signaler fra tilt. Selv ikke når jeg holdt raspberrypi, telefon eller nettbrett helt inntil fatet i alle slags posisjoner.
Så jeg skjønner ikke helt hvordan denne her får tak i signalet all den tid den skal befinne seg utenfor karet.. Har den en ekstremt følsom antenne eller noen slags signalforsterker?

Jeg løste problemet med tilt i fat med en passiv repeater/ strippet coaxkabel som stikker igjennom lokket på fatet. Ikke helt optimal løsning da jeg er nødt til å bruke et spesielt lokk som har noen andre utfordringer så hvis dette fungerer kommer jeg til å kjøpe!
 
Veldig Interessant!
Hva slags ståltanker bruker du?
Jeg gjærer i 30 liters bryggerifat og fikk ikke ut noen signaler fra tilt. Selv ikke når jeg holdt raspberrypi, telefon eller nettbrett helt inntil fatet i alle slags posisjoner.
Så jeg skjønner ikke helt hvordan denne her får tak i signalet all den tid den skal befinne seg utenfor karet.. Har den en ekstremt følsom antenne eller noen slags signalforsterker?

Jeg løste problemet med tilt i fat med en passiv repeater/ strippet coaxkabel som stikker igjennom lokket på fatet. Ikke helt optimal løsning da jeg er nødt til å bruke et spesielt lokk som har noen andre utfordringer så hvis dette fungerer kommer jeg til å kjøpe!
Bruker denne 50l, er helt likt et bryggerifat men noe modifisert, ikke noe problem å få signaler på tilt via repeatere ren, var heldig om jeg fikk avlesninger med nest siste gen. av tilt uten repeateren.
Legger ved en link til video
 

Vedlegg

  • Screenshot_20191219_134938_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20191219_134938_com.android.chrome.jpg
    376,9 KB · Sett: 13
Sist redigert:
Har satt opp TiltBridge selv, naturlig nok en del mer knot enn en ferdig løsning. Slet en del selv, fikk ikke flashet men viste seg det var fordi USB-porten ga for lite strøm.

Ga vel ca 100kr for kortet med holder til 18650-batteri. Skjermen på kortet jeg kjøpte tror jeg derimot er ubrukelig hvis ikke jeg kan ha klart å gjøre noe feil.

Den støtter flere enheter, er langt billigere, viser også målingene på skjermen.
 
Tilbake
Topp