Ting å kjøpe før 350 kr grensa forsvinner?

Liker personlig bedre den jeg har. Den der måleren er litt for liten også sier dem at du skal velge størrelse etter behov. Den gamle er ikke så stor
 
Liten USB-pumpe. Tenker og oppgradere bryggeriet....
Trenger den for nedkjøling av starter og andre ting. Selv med isbiter i vannet, er det stor temperaturforskjell nær ErlenNeyer kolben og 5cm fra. Slenger denne direkte i kjølevannet og skaper bevegelse. Dette er SousVide i mini-versjon. Har faktisk tidligere brukt sirkulatoren med kun pumpe/propell, men dette er langt enklere.
95b0a5245fc2dd0a5eb41c1ba33a9dd5.jpg
f3aa215e014edd0d31d5db4ef70178bb.jpg

NOK 18.76 40% Off | USB 1M Cable DC Mute 3V5V6V Mini Submersible Water Pump for Fish Tank Aquarium
 
Synes det blir en veldig forenkling. Det er veldig mye som ikke er å få tak i her i landet, spesielt reservedeler og lignende små-gjenstander. Og så er det tidvis helt vanvittige priser som tilbys. Jeg er veldig for "support your local" etc, men noen ganger er det rett og slett for drøy. F.eks. har jeg sett et termometer som selges på e-bay til +/- 20 kr (husker ikke helt) til salgs her for 200,-. Det termometeret er i tillegg rimelig ræva, men fremstilles som raskt, nøyaktig og what nok her. Det synes jeg nesten er lureri.
Jeg vurderer i disse dager å kjøpe det som trengs til startere. Og har da funnet endel ting som er ran på høylys dag hos brygge butikkene, jeg handler lokalt (Norge) om jeg kan, men å betale over det dobbelte for samme vare er uaktuelt for min del.
received_2549039851817926.jpeg

Også innenlands kan det være alt for mye å spare til at jeg klarer å legge pengene igjen hos bryggselv, som er min lokale brygge butikk. Legg merke til antall.
received_772259563294126.jpeg
 
Tilbake
Topp