Fungerer utmerket. Jeg har brukt den på flere brygg med fermentsaurus.Til under 350 kr?
Har noen her testet Blowtie?
BlowTie Diaphragm Spunding Valve and Adjustable Pressure Relief Gauge Ball GOOD | eBay
Fungerer utmerket. Jeg har brukt den på flere brygg med fermentsaurus.Til under 350 kr?
BlowTie Diaphragm Spunding Valve and Adjustable Pressure Relief Gauge Ball GOOD | eBay
Jeg har en sånn, men har ikke fått testet den.
Bare for å ødelegge kvelden for dere som har bestilt kan jeg nevne at den er billigere på aliexpress
US $8.16 20% OFF|BLOWTIE COMPLETE KIT (DIAPHRAGM SPUNDING VALVE)-in Other Bar Accessories from Home & Garden on Aliexpress.com | Alibaba Group
Ikke et problem på fermentsaurusen. Masse plass til krausen.der. Jeg betalte sikkert 20-25 dollar for mitt. Virker kvalitet og er kjempefornøyd. Holder virkelig det den lover uansett trykk.Men. Det som kan være risky business er å ha et manometer som ikke er glykolfyllt. Få krausen oppi der så er det ofte ut på ebayen/ali igjen etter nytt.
Men. Det som kan være risky business er å ha et manometer som ikke er glykolfyllt. Få krausen oppi der så er det ofte ut på ebayen/ali igjen etter nytt.
Til under 350 kr?
Akkurat bøker slipper du heldigvis å tenke på
Ja, jeg kjøpte min der. God som gull i kombo med Kegland sin ball lock flow controller.Denne er billig og bra selv om den er av nylon/plastikk/stål, de kommer fra Kegland.
US $3.9 |Home brewing beer Tools,Pluto beer gun with barb fitting, New Cornelius gun Plastic/Stainless steel composite ABS-in Other Bar Accessories from Home & Garden on Aliexpress.com | Alibaba Group
Ser ut til at det kan bli slutt på postsubsidiene også: Venter økte priser etter reforhandling av internasjonal postavtale