Tips til varmekilde til 50L kjele

Hei!

Eg vurdere å kjøpe meg ein 50L kjele som skal bli ny HLT i mitt gamle/vanlege bryggeri og kokekar til dei gangene eg har lyst til å brygge nok øl til 2 stk. corny fat.
Så hvis eg kjøper kjelen må eg også oppgradere varmekilden min. Eg bruker nå induksjons plater, og er godt fornøgd med det. Så eg kunne gjerne tenkt meg å fått tak i ei induksjonsplate på ca 3,5 kW.

Har noken tips til ei induksjonsplate og kor man kan kjøpa den? Tips om andre løysingar og andre typer varmekilder er også velkommen :) .

Takk på førehand
 
Til hlt ville eg ha brukt eit enkelt og billeg varmeelement type vannkokar eller rod-type frå caterinparts uk ( ebay.co.uk) med eigen termostat så du slapp å passe på den i heile tatt.
 
varme-element fra vannkoker annbefales :)
jeg bruker en rimelig ebay-PID til styring av to slike, hvert på 900W.
fungerer helt supert det på HLT på 36 liter.
 
Dette høyres jo bra ut, men må vel ha ganske mangen for å kunne bruke den som kokekar også? Skal som nemt bruke den som hlt, på mine 27 liters batcher, men når eg skal brygge 40l bytter eg bare ut mitt nåværende 36l kokekar med 50 literen, og bruker 36 literen til hlt. Derfor hadde vert fint om eg kunne hatt ein varmekilde som kan brukes på begge desse kjelane, slik at eg har ein kraftig varmekilde til koking. Vil jo også vere fint å få litt meir "guff" på 27 liters batchene mine.

Derfor er jo induksjon kanskje perfekt. Hadde også vert ønskeleg å ikkje laga så mange hull i kjelen også.
 
Hva med en gassbrenner? Mye effekt og ganske enkelt og greit.

En elektrisk løsning på minst 3.5kW vil jo dessuten kreve en 16A-kurs alene...
 
ReidarS skrev:
Hva med en gassbrenner? Mye effekt og ganske enkelt og greit. En elektrisk løsning på minst 3.5kW vil jo dessuten kreve en 16A-kurs alene...

Gass er utelukka sida eg brygger inne på kjøkkenet. det gjer ikkje noko om løysinga kreve ein 16A kurs.

protto skrev:
Har du tilgang på 3-fase? 3xbiltemainduksjon?

kunne jo ha gått itl invistering av 3 stykk, vil jo bli betraktelig billigere en storkjøkken toppene eg har sett. Tenker du på den løysinga du har sjølv?  den hadde jo vert eit bra alternativ, men eg har forstått at den ikkje toler vatn/vørter så godt? Dessuten er eg ikkje noko trollman når det gjelder elektronikk, men eg kunne jo gjort eit forsøk med litt rettleiing.

Eg har tenkt på denne: http://www.merxteam.com/ProductDeta...L1_100_57,L2_459&curr=nok&lang=en-us&dep=100 Har forstått at det er ein her på forumet som har testa denne med gode resultater, men har ikkje funne ut hvor eg kan få kjøpt den her i norge.
 
Hehe, nei MDF likar ikkje overkoking. Men den funkar fortsatt fint etter 16 brygg. Hadde eg gidda så kunne eg sikkert fått glassplata frå ein kjeramisk/induksjonskomfyr på skroten. Når eg bygde den laga eg den etter mål av ein standar komfyr så eg reknar med det hadde passa sånn nokolunde.
Den kan og brukast på 3 separate kursar på 10A.
Ingen problem med elektronikk, det er meir snakkarkunskapar du må ha :)

Ellers såg den ikkje dum ut den du linka til. Er einig i at det ikkje er så kjekt å lage for mange hol i ein så fin kjele. Fordelen med element er at du kan styre dei med termostat.
-Valgets kvaler...
 
Hadde det gått å bruke sillikon for å gjer MDF litt meir glad i vatn/vørter? Ja minuset med desse induksjonstoppene er jo at det ikkje går ann å bruke PID på dei.

Edit:  og så skjønte eg kva MDF var...
 
Torvald skrev:
Edit:  og så skjønte eg kva MDF var...

For oss som ikke gjorde det, lyst til å gi oss hele ordet? :) Mye forkortelser her på forumet, men den var litt vrien å finne ut av.

Sitter med litt samme problem, men har nesten bestemt meg for gassbrenner(15,5 kwh). Leste i Moderne hjemmebryging at vørteren har godt av å fosskoke. men skyt meg hvis jeg tar feil før jeg bygger det ferdig.
 
MDF - medium density fiberboard :)
Blir bra vannresistent hvis endene "males" med trelim og vann først, og deretter lakkeres platen med vanlig lakk.
 
magne1972 skrev:
MDF - medium density fiberboard :)
Blir bra vannresistent hvis endene "males" med trelim og vann først, og deretter lakkeres platen med vanlig lakk.

Eller kjøpe MDF V313 plate (grønn MDF)
 
Åja, trodde det var snakk om noe annet enn MDF-plater. Men da er det null problem.

Men lurer på grunnen til at man velger PID-regulering til koking av vørter? Har det noe annet for seg enn at man kan spare strøm ved overdimensjonering av varmelementene? Målet er vel bare å få suppa til å koke? :)

takk for raske svar!
 
Tilbake
Topp