1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Tromsø: Ølsmaking på Skarven

En tråd i 'Tromsø Bryggerlaug' startet av Harald, 5 Mar 2011.

1. Harald

Harald
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

2. Sverre K

Sverre K
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Å æ skal jo dit på skole 21-25 Mars selvfølgelig!

3. Harald

Harald
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Nytt ølfordrag på Skarven 11. april kl 19.00
    Marcus Buck og Mackølets venner har vært i Belgia forrige uke og tatt med seg masse godt vi skal få smake på.

påmelding til gunnar@skarven.no

4. frode_skarstein

frode_skarstein
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Jeg har meldt meg på Skarven den 11/4 og håper å få bli med på smaking av klosterplyndringens bytte.

5. Kristian P

Kristian P
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Det var en flott samling med smaking sist og interessant foredrag.  Skal prøve å rydde plass på mandag mellom noen bursdagsfeiringer som må flyttes til mer høvelige dager. Det handler om prioritering.

6. Harald

Harald
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Frode og jeg har netopp avtalt å møtes på Blårock kl 17.00 for en burger og øl før seansen på Skarven Bar kl 19.00 mandag 11. april. Hyggelig om flere blir med å ta en liten hjemmebryggerprat der.

På Skarven vanker det, såvidt jeg har forstått, noen belgiske godbiter. Jeg har hørt rykter om et par flasker fra klosteret Westvleteren. Hvis vi er heldige blir både numrene 8 og 12 trukket ut til smakingen. - men dette er altså bare noen rykter jeg setter ut. Det er ikke meningen det skal bli rene folkevandringen til Skarven Bar denne kvelden.
    Harald

7. Rune GE

Rune GE
    Expand Collapse
    Registrert bruker

.... hmmmm, det høres ut som en god løsning på mandagsmiddagen :) ser ikke bort fra at jeg dukker opp.

8. Harald

Harald
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

9. frode_skarstein

frode_skarstein
    Expand Collapse
    Registrert bruker

"Vanker belgiske godbiter på Skarven" høres jo lovende ut, nesten så man håper kona ikke leser forumet. Men det handler vel bare om øl dette og...

Del denne siden