Uformelt Kretsmesterskap i hjemmebrygging i Oslo

Øytt alle sammen !!  Perfekt at det blir arrangert i år også , makan så gøy jeg og mine assistenter hadde det i fjor selv om lokalet ble vel tåkelagt utover kvelden he he.
Jeg stiller med 2 brygg. Håper å hjelpe til litt på arrangementet hvis jobb og privaten tillater det.  Uansett 2 brygg, - vi ses.
Mvh Admiral Alke.
 
Her prøves 1 stk. glass med Admiralens lager (bilde) som skal delta på årets konk. Det blir spennende å se hva 4 måneder i kjøla kommer til å gjøre med smak og aroma. Fantasibrygg til helga - så får vi se ! Der gledes - Øytt !!
 

Vedlegg

  • 2012-07-26 19.55.26.jpg
    2012-07-26 19.55.26.jpg
    725,7 KB · Sett: 558
Hvor kan publikum kjøpe billetter til mesterskapet? Blir det noe forhåndssalg ala NM i kanonhallen?
 
Akkurat det har jeg ikke bestemt meg helt for enda, men tror kanskje vi vil legge ut en god del billetter hos erik på bryggselv.no (har ikke avtalt med ham enda, men satser på at det går bra). I fjor fikk bryggerne også betale over konto for sine venner, og fikk dem ført opp på gjestelista. Litt usikker på om jeg vil gjenta akkurat den biten. Kommer snart tilbake med mer info om dette.
 
Hei Bård,

Jeg stiller sammen med en kompis hvis det fortsatt er plass. Hvordan er fasilitetene i lokalet? Tenker da på hva man trenger å ta meg seg til "bryggestanden", foruten fat, CO2 og tappetårn, fins det bord der osv?
 
Det er fortsatt plass til 5-6 bryggere. Vi har kanskje litt få bord, så om noen kan ta med seg er det bare fint. Lokalet er vel ca 4x8 meter, ca 3 m under taket + omtrent det samme ute. Hvis regn setter vi opp et kjempetelt ute. det blir nok ikke plass til svære installasjoner alà baren til Ghb på NM, men det er ingenting i veien for å promotere seg med litt farger og slikt. Tvert i mot! :)
 
Ingenting for deltagere. I fjor tok vi 200 for gjester,  masse nydelig mat inkludert.
 
Hei, hvis det forsatt er plass, vil jeg gjerne delta...men er ikke helt sikker hvor mange brygg--minst en, kanskje to?  Er det okay å være usikker nå og bare si fra litt senere?  Er det noe annet man må gjøre å påmelde seg, eller er dette her alt? Gleder meg masse!

Matt
 
Dette holder i massevis. Anntall brygg du har med kan du godt bestemme senere, så lenge det er minst ett.  ;)
 
Da har jeg en foreløpig liste. Gi beskjed om det er noen jeg har glemt sålangt.

Kim
GHB
Goran
Dahlberg
Axel H
Nordtvedt
Cral
Gustaf08
Rawroffe
Kittelsen
John p
Dr klems
Knut erik
Admiral Alke
Brastad
Andersvo
Simenj
Matthew A


Dessuten er det fremdeles plass til fler :ilike:
 
oioi mannsterke! Ja da bør dere jaggu ha med varer så det holder. ;D to mann pr fat kan vel være en grei kjøreregel?
 
Tilbake
Topp