Usmakstest

Om ikke @fmandal kommer med tilbakemelding, kan jeg tilby å invitere å ta det hjemme til meg. Bor i skomakervegen, gangavstand fra togstasjonen. For å foreslå en dato, passer det fint med onsdag 04.11 for min del.
 
Nå har jeg fått mail fra 5 stk, og sendt dere forberedelsematerialet. @Ovos , @fmandal og @frankrp har ikke sendt meg mail enda, men jeg antar at dere fremdeles ønsker å delta? Vi er i så tilfelle 10 stk og klare for å gjennomføre. Helst så tidlig som mulig. Kristian Andreassen har stilt sitt hjem til disposisjon så fremt at ikke TA's lokaler var aktuelt? For at alle skal ha tid til å planlegge i noen grad, foreslår jeg gjennomføring fra og med uke 46.

Innspill?
 
Pga turnusarbeid var det denne uka som var aktuell for meg, før jeg så blir borte i 2 uker igjen. Så blir det 2 uker fri.
Frustrerende lite aktivitet og tilbakemeldinger etter at interessen ble meldt, men kanskje går det nå så sakte at jeg rekker å bli med når jeg kommer hjem på fri igjen. Dvs uke 48 for min del, 22.11 - 06.12 er aktuelle dager :)
 
Nå har jeg fått mail fra 5 stk, og sendt dere forberedelsematerialet. @Ovos , @fmandal og @frankrp har ikke sendt meg mail enda, men jeg antar at dere fremdeles ønsker å delta? Vi er i så tilfelle 10 stk og klare for å gjennomføre. Helst så tidlig som mulig. Kristian Andreassen har stilt sitt hjem til disposisjon så fremt at ikke TA's lokaler var aktuelt? For at alle skal ha tid til å planlegge i noen grad, foreslår jeg gjennomføring fra og med uke 46.

Innspill?
Nå har jeg fått mail fra 5 stk, og sendt dere forberedelsematerialet. @Ovos , @fmandal og @frankrp har ikke sendt meg mail enda, men jeg antar at dere fremdeles ønsker å delta? Vi er i så tilfelle 10 stk og klare for å gjennomføre. Helst så tidlig som mulig. Kristian Andreassen har stilt sitt hjem til disposisjon så fremt at ikke TA's lokaler var aktuelt? For at alle skal ha tid til å planlegge i noen grad, foreslår jeg gjennomføring fra og med uke 46.

Innspill?
Hei. Jeg mener jeg sendte mail ganske raskt etter forespørselen fra deg...
 
Pga turnusarbeid var det denne uka som var aktuell for meg, før jeg så blir borte i 2 uker igjen. Så blir det 2 uker fri.
Frustrerende lite aktivitet og tilbakemeldinger etter at interessen ble meldt, men kanskje går det nå så sakte at jeg rekker å bli med når jeg kommer hjem på fri igjen. Dvs uke 48 for min del, 22.11 - 06.12 er aktuelle dager :)

22.11 og 6.12 passer fint for min del
 
Da beklager jeg OVos, skal dobbel sjekke.
Jeg stemmer for siste uka i nov. 23.11- 27.11 (Ikke søndag 22.) Evt tidlig uka etter 01.12-03.12
Resterende for da komme med evt innspill til når det passer for dere, ellers får Kristian ( hvis han fremdeles stiller med kåk) bestemme endelig dato.
 
Jeg kan sende mailen på nytt så du slipper å lete etter den.
Jeg har anledning uke 48 bortsett fra fredag 27.
 
Da virker det som vi lander på tirsdag 24.11. Hvis dette passer for @Kristian Andreassen ?
Jeg har sendt ut mail med nødvendig informasjon til alle som har sendt meg tilbakemelding. Hvis noen ikke har fått, ber jeg dere gi meg en purring på dette.
Det er veldig greit om dere leser igjennom de dokumentene som jeg har sendt, evt laster de ned selv på norbrygg-forumet, slik at alle stiller forberedt.

Utstyr vi trenger for gjennomføring:

- 2stk blandemugger på minst 1L (noen av usmakene skummer noe vanvittig, så
store som mulig er kjekt)
● Noe å røre med, for eksempel ei sleiv.
● Vannfast tusj for merking av plastglass
● Plastglass for smaking. Regn med 10 glass per deltager (1 til ren pils,
7 til usmaker, og et par til å blande og eksperimentere med). (http://
www.staplesbutikken.no/kaffe-engangs-spiselig/tallerkener-kopper-bestikkduker/
kalde-drikker-glass/plastglass-ps-24cl-25?r=rh fungerer veldig bra) Glass
kan ikke gjenbrukes til påfølgende usmaker, da deltagerne må kunne ha alle
usmakene tilgjengelig for å sammenligne og blande.
● Vannglass og Kapteinskjeks, deltagerne trenger noe for å skylle munnen
● 9 liter Carlsberg Lager, butikkstyrke. Dette brukes siden det er nogenlunde
stabilt, har lite smak og aroma og er lett å få tak i.

Ta med nødvendig utstyr hvis dere har dette.

Det ligger en video av gjennomføring her: http://livestream.com/accounts/15062963/als-usmaksamling

Alle tar med 50-100kr i kontanter, eventuelt Vips, for å dekke innkjøp av plastglass og øl. Dette kan jeg ta på meg ansvaret for.

Spørsmål?
 
Tips: da jeg nylig gjennomførte dette kjøpte jeg 2L mugge rimelig på biltema.. Plastglass fant jeg billige og gode på europris..
 
Jeg tar med noe hjemmebrygg denne kvelden, hvis noen vil bytte så ta gjærne med. Er ikke ment for å drikke der å da, men å ta med hjem. Gøy og lærerikt å smake andres øl.
 
Tilbake
Topp