Kristian Andreassen
Norbrygg-medlem
Liker forslaget, bortsett fra dato. Passer jævlig dårlig. Dagen etter evt uka passer bedre?Om ikke @fmandal kommer med tilbakemelding, kan jeg tilby å invitere å ta det hjemme til meg. Bor i skomakervegen, gangavstand fra togstasjonen. For å foreslå en dato, passer det fint med onsdag 04.11 for min del.
Nå har jeg fått mail fra 5 stk, og sendt dere forberedelsematerialet. @Ovos , @fmandal og @frankrp har ikke sendt meg mail enda, men jeg antar at dere fremdeles ønsker å delta? Vi er i så tilfelle 10 stk og klare for å gjennomføre. Helst så tidlig som mulig. Kristian Andreassen har stilt sitt hjem til disposisjon så fremt at ikke TA's lokaler var aktuelt? For at alle skal ha tid til å planlegge i noen grad, foreslår jeg gjennomføring fra og med uke 46.
Innspill?
Hei. Jeg mener jeg sendte mail ganske raskt etter forespørselen fra deg...Nå har jeg fått mail fra 5 stk, og sendt dere forberedelsematerialet. @Ovos , @fmandal og @frankrp har ikke sendt meg mail enda, men jeg antar at dere fremdeles ønsker å delta? Vi er i så tilfelle 10 stk og klare for å gjennomføre. Helst så tidlig som mulig. Kristian Andreassen har stilt sitt hjem til disposisjon så fremt at ikke TA's lokaler var aktuelt? For at alle skal ha tid til å planlegge i noen grad, foreslår jeg gjennomføring fra og med uke 46.
Innspill?
Pga turnusarbeid var det denne uka som var aktuell for meg, før jeg så blir borte i 2 uker igjen. Så blir det 2 uker fri.
Frustrerende lite aktivitet og tilbakemeldinger etter at interessen ble meldt, men kanskje går det nå så sakte at jeg rekker å bli med når jeg kommer hjem på fri igjen. Dvs uke 48 for min del, 22.11 - 06.12 er aktuelle dager
SettJeg kan sende mailen på nytt så du slipper å lete etter den.
Jeg har anledning uke 48 bortsett fra fredag 27.
Da blir det Tirsdag! Jeg kan stille med hus. Hva med kl 1800? Mugger som holder 2 liter har jeg ikke. Skomakervegen 3, Steinkjer ;-)
Dessverre ikke noe igjen... Må brygge ny så jeg har til neste årHadde vært flott å få smakt på julebokken din da @arnemh :-D