UT300 - Err

Hei,

Nettopp åpnet esken med en UT300 og prøvd å koble til kjøleskapet, dessverre er det eneste som dukker opp i UT300 displayet meldingen "Err"..... Så regner med den prøver å melde error av en eller annen type.. Jeg får stilt inn ein og aus, men bortsett fra det står det kun Err..

Noen andre som har vært borti dette og har noen tips? Har prøvd å koble den til å fra støpslet et par ganger uten at det ser ut til å hjelpe nevneverdig.

Defekt unit?
 
Joda har stilt ein og aus, riktignok omvendt da siden det er kjøling den styrer, så ein til 18 grader og aus til 15.





















+
 
Jeg fikk opp dette på min UT200 for en stund siden. Men det gikk også bort litt etter. Antar det er kontakten mellom sonden og apparatet som er litt dårlig.

Hvis du bor nærme butikken du kjøpte den av så ta den med til de for å ta en titt på den. Hvis den er kjøpt fra en nettbutikk sender du dem en mail med beskrivelse av problemet. Løser nok dette raskt da :)
 
Disse greiene her er virklig kvalitets produkter skjønner jeg.. Tok med ut300en til butikken, og viste seg at den var defekt så jeg fikk med en ny hjem som han testet i butikken at det ikke kom opp Err på.

Kommer hjem og kobler til den nye, så er det faen meg ikke mulig å stille inn gradene på.. må trykke på Ein / Aus knappen til jeg blir blå for så kanskje å være heldig at den responderer... får stilt inn gradene... men lagrer den gradene? nei.. det gjorde ihvertfall den andre... så denne er stuck på 20 - 25 grader uansett hva jeg gjør... Jippi...
 
Kjøp og bygg deg ein stc 1000 . Då får du eit enklere liv også ☺

Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
 
UT-300 er noe dritt. Bruker den selv på kjøleskapet jeg oppbevarer øl i. Hvis ein og aus er for nær hverandre (mindre enn 1 eller 2 grader), så gjør den ingenting. Jeg har også hatt gleden av å vaske kjøleskapet etter at UT mente det var 8C i kjøleskapet, mens flere flasker hadde fryst og pøste øl ut gjennom korken...

Har en STC-1000 på gjæringsskapet, den har jeg aldri hatt noe problemer med, den kan både kjøle OG varme, og koster halvparten.
 
Tilbake
Topp