Hei, jeg trenger en varmekilde til kjøleskapet som brukes til gjæring. Jeg fant denne frostvaktkabelen på MegaFlis: Frostvakt 25 - 5m - 125w - MegaFlis.no.
Tror dere den vil fungere greit?
Takk, den så interessant ut!Slitsomt å snurre kabel. Jeg bruker denne Varmerør, 45w - 30 cm - Marineshop AS i bunnen av kjøleskapet. Null stress å få nok varme til å gjære med kveik. Det jeg liker best med de er at du er lagd med tanke på fuktig miljø.
Ølbrygging har kommet med en ny kabel, ser lovende ut, link Varmebelte 20W | 2 meter varmedel + 2 meter strømkabel - Ølbrygging ASHei, jeg trenger en varmekilde til kjøleskapet som brukes til gjæring. Jeg fant denne frostvaktkabelen på MegaFlis: Frostvakt 25 - 5m - 125w - MegaFlis.no.
Bruker reptilpære, og er fornøyd med det. Tror jeg har 50 W, som funker fint til et lite kjøleskap.
25W-100W Pet Reptile Breed Ceramic Heat Emitter Heater Light Brooder Lamp Bul Fj | eBay
Hvilken type er det?Vifte er greit å ha i et høyt gjæringsskap ja, jeg bruker små varmevifter på 200 watt.
Vis vedlegget 47774
Opplegg for oksygenfri gjæring?Vifte er greit å ha i et høyt gjæringsskap ja, jeg bruker små varmevifter på 200 watt.
Vis vedlegget 47774
Det er stort sett det vi alle streber etter og forhåpentligvis klarer med stort hell, hvis ikke hadde det blitt myyyyye eddik etterhvertOpplegg for oksygenfri gjæring?
Hvilken type er det?