Varmelement i kokekjele eller under - BeerBrew30 / Speidel

katla

 
Eg held på med å rota ihop noko  a la BeerBrew30 men basert på ein annan vasskokar - Burco C30HSTF.  Denne har som BB30 varmelement under botnen - men det er på heile 3KW - syntes det høyrdes smart ut då eg bestilte kokaren (- jo fortare oppkok jo betre tenkte eg etter erfaring med koking i panne på dårleg keramisk ovnstopp)…    Eg skal montera PID og pumpe  i denne og satsar på å laga meg eit minibryggeri - ein slags manuell bryggjemeister.  Er tanken iallefall.. Om den skal pumpa opp eller ned i meskekaret - det får eg vurdera litt - er ikkje så sikker som enkelte påpeikar  at Speidelmetoden med å pumpa opp er betre enn ned - det kjem vel an på kor fort det pumpar..

Ser at eit par  av dei som har kjøpt og prøvd BeerBrew30 har opplevd fastbrenning i botnen av kokekjelen.   

Nokon som har ide om kva som er årsaken til denne fastbrenninga - er det partiklar frå mesken som brenn fast i botnen under meskinga eller skjer det under koking av vørteren (det er vel då det er mest varme der)?

Og korleis er det for dei som har Speidel Braumeister - dei har varmelement inne i kokaren - dei må vel også få fastbrenning på sitt element om det er vørteren? 
 
Fastbrenning er ikke et problem i Speidel, selv med Barleywine. Jeg vil tro at BeerBrew svir seg fordi kontaktflaten mellom varmeelementet og "kjelen" ikke er over hele bunnen, men kun et lite område på midten, i tillegg til at den er tynnvegget. Hvis jeg har forstått riktig da.

Fastbrenningen kan vel egentlig skje fra litt ut i meskinga (når sukkerkonsentrasjonen begynner å blir høy) og ut kokinga. Mellom utmesk og koking er kanskje den mest intense perioden iom. at varmeelementet står på kontinuerlig.

Sirkuleringshastighet og vørtervolum over varmeelementet vil nok også spille en rolle, men jeg er spent på hvordan en BB30 vil se ut etter en barleywine, når den svir på en havrestout.
 
Sviing av elementene skjer når elementene er relativt små i forhold til effekten de avgir. Er elementene større blir det mindre varme pr kvadratenhet.
 
katla skrev:
Eg held på med å rota ihop noko  a la BeerBrew30 men basert på ein annan vasskokar - Burco C30HSTF.  Denne har som BB30 varmelement under botnen - men det er på heile 3KW - syntes det høyrdes smart ut då eg bestilte kokaren (- jo fortare oppkok jo betre tenkte eg etter erfaring med koking i panne på dårleg keramisk ovnstopp)…    Eg skal montera PID og pumpe  i denne og satsar på å laga meg eit minibryggeri - ein slags manuell bryggjemeister.  Er tanken iallefall.. Om den skal pumpa opp eller ned i meskekaret - det får eg vurdera litt - er ikkje så sikker som enkelte påpeikar  at Speidelmetoden med å pumpa opp er betre enn ned - det kjem vel an på kor fort det pumpar..

Ser at eit par  av dei som har kjøpt og prøvd BeerBrew30 har opplevd fastbrenning i botnen av kokekjelen.   

Nokon som har idé om kva som er årsaken til denne fastbrenninga - er det partiklar frå mesken som brenn fast i botnen under meskinga eller skjer det under koking av vørteren (det er vel då det er mest varme der)?

Og korleis er det for dei som har Speidel Braumeister - dei har varmelement inne i kokaren - dei må vel også få fastbrenning på sitt element om det er vørteren? 

Føler meg sikker på at med god silbunn, dvs. mange små hull < 1 mm. vil gjøre det mulig å sirkulere "rett" vei.

Hvorfra har du kjøpt kokeren ?
 
Oddvar Demmo skrev:
Hvorfra har du kjøpt kokeren ?

Frå England.    99 GBP + transport.  Og så kjem det toll til.  Eksportøren er:  sales@ronai.co.uk .  Du finn deira webside her: http://ronai.ae  Frakt er dyrt frå England - for 2 kom totalen på 383 ex. VAT.  Ser ut til at eg har funne eit mogleg meskekar og - på 15 liter.  Dette er frå norsk leverandør (ei sylindrisk høgglans stålbøtte).  Det held for meg - skal eg laga noko vert det omlag 20 liter brygg.

Her er forklaring på korleis den "fiksa" den.
http://www.thehomebrewforum.co.uk/viewtopic.php?f=23&t=4641&p=99892&hilit=burco+thermostat#p99892
 
Angående watt/cm^2 i Speidel og BeerBrew så ser det grovt sett slik ut

Speidel 20l: 2000W/(2.5*(2*pi*18)*(2*pi*0.5))cm^2=2,25W/cm^2

BeerBrew30: 2500W/(pi*8^2)cm^2=12,4W/cm^2

Dvs. 5,5 ganger mer effekt/areal i BeerBrew30

(med forbehold om feil)

Edit: regnefeil
 
Tilbake
Topp