Hvis noen skal kaste en i Bergensområdet (Lindås)?
BryggePer Norbrygg-medlem 9 Aug 2021 #2 Dersom du bare skal ha skallet, kan du ringe en rørlegger i lokalområdet, de har ofte en konteiner med kasserte beredere du kan plukke av. Har gjort det selv tidligere.
Dersom du bare skal ha skallet, kan du ringe en rørlegger i lokalområdet, de har ofte en konteiner med kasserte beredere du kan plukke av. Har gjort det selv tidligere.
B Bjerkis 9 Aug 2021 #3 BryggePer skrev: Dersom du bare skal ha skallet, kan du ringe en rørlegger i lokalområdet, de har ofte en konteiner med kasserte beredere du kan plukke av. Har gjort det selv tidligere. Klikk for å utvide... Takk, skal forhøre meg i morgen!
BryggePer skrev: Dersom du bare skal ha skallet, kan du ringe en rørlegger i lokalområdet, de har ofte en konteiner med kasserte beredere du kan plukke av. Har gjort det selv tidligere. Klikk for å utvide... Takk, skal forhøre meg i morgen!
Johan Bjarøy Norbrygg-medlem 1 Des 2021 #4 Om du ikke har funnet noe så har jeg en 300L tank ferdg strippet for ytre skall og gammel isolasjon
B Bjerkis 1 Des 2021 #5 Johan Bjarøy skrev: Om du ikke har funnet noe så har jeg en 300L tank ferdg strippet for ytre skall og gammel isolasjon Klikk for å utvide... Ellers takk! Fikk tak i 200 liter...
Johan Bjarøy skrev: Om du ikke har funnet noe så har jeg en 300L tank ferdg strippet for ytre skall og gammel isolasjon Klikk for å utvide... Ellers takk! Fikk tak i 200 liter...