Vestkast - en norsk podcast om øl og ølbrygging!

Velkommen til episode 36! Vi serverer en ny del av Ølskolen; denne gang en samtale med Kjetil Jikiun, tatt opp på årets Bergen Ølfestival. Temaet er et av Kjetil's favoritt-tema; gjær.

Du finner oss her: http://vestkast.no/

Vestkast er støttet av Vestbrygg.no og Pingvinen. Spacekraft Studio står for det tekniske, Rolv Bergesen har laget denne episoden.

Gi oss gjerne en rating på Itunes, og følg oss på Facebook og Twitter. Vil du hjelpe oss med å lage enda mer og bedre podcast kan du bruke vår Paypal Donation-link på vestkast.no.

Kommer det mer fra Vestkast?
 
De fleste har vel kanskje fått med seg at vi har vært i dvale noen måneder. Men frykt ikke; vi er snart tilbake! Planen er at vi er oppe og går i midten/slutten av mai. Stay tuned!

Bra - i nøden har jeg måttet ty til amerikanske podcaster under flasketapping, og det blir ikke helt det samme. (Men beersmith har mye brukbart.)
 
De poppet opp som såkalte paddehatter en periode, de norske ølpodcastene, men har vært fint lite nytt det siste halvåret. Og det er synd!

Jepp - savner Vestkast, og særlig det bryggerelaterte stoffet. Intervjuer med bryggerier er ikke det jeg gjerne hører så mye på. Gi meg en god samtale om gjær mellom folk som virkelig har greie på det:p!

Paddehatter er kanskje sånne greier som jeg går med?
 
Jepp - savner Vestkast, og særlig det bryggerelaterte stoffet. Intervjuer med bryggerier er ikke det jeg gjerne hører så mye på. Gi meg en god samtale om gjær mellom folk som virkelig har greie på det:p!

Paddehatter er kanskje sånne greier som jeg går med?
Sist jeg snakket med han for noen mnd siden, så han at det var lagt litt på is. Han har masse annet for tiden med BØF og diverse andre ting

Mvh Frode

Sent fra min SM-N950F via Tapatalk
 
Ser det er på tide med en liten oppdatering her...

Vestkast er ikke død, den er bare i dvale. Etter at vår hovedsponsor trakk seg ut, fant jeg ut at jeg ville bruke litt tid på andre ting (f.eks. mer tid til brygging...), og ta opp igjen podcasten når tiden var moden og nye støttespillere/sponsorer på plass.
Så tok det litt av på jobbfronten og ingen støttespillere/sponsorer dukket opp, -tiden var tydeligvis ikke moden.

Det er nok ikke mulig å drive på med Vestkast med kr. 0.- i budsjett. Det handler ikke om at jeg personlig skal tjene penger på det, men at jeg ikke har mulighet til å bruke (private) penger på det.

Så: alle innspill og tips er hjertelig velkommen! Tips til sponsorer, støttespillere, annonsører, folk som vil være med og drive, etc.

Det var/er kjempegøy å holde på med, og det er særs hyggelig og motiverende å se at Vestkast er savnet!
 
Sist redigert:
Ser det er på tide med en liten oppdatering her...

Vestkast er ikke død, den er bare i dvale. Etter at vår hovedsponsor trakk seg ut, fant jeg ut at jeg ville bruke litt tid på andre ting (f.eks. mer tid til brygging...), og ta opp igjen podcasten når tiden var moden og nye støttespillere/sponsorer på plass.
Så tok det litt av på jobbfronten og ingen støttespillere/sponsorer dukket opp, -tiden var tydeligvis ikke moden.

Det er nok ikke mulig å drive på med Vestkast med kr. 0.- i budsjett. Det handler ikke om at jeg personlig skal tjene penger på det, men at jeg ikke har mulighet til å bruke (private) penger på det.

Så: alle innspill og tips er hjertelig velkommen! Tips til sponsorer, støttespillere, annonsører, folk som vil være med og drive, etc.

Det var/er kjempegøy å holde på med, og det er særs hyggelig og motiverende å se at Vestkast er savnet!
Du får starte Patreon Rolf!

Folket vil ha mere ;)

Sent fra min SM-N950F via Tapatalk
 
Tilbake
Topp