Frode:D
Norbrygg-medlem
Jeg satte også veldig pris på Vestkast.Nå er jo podcastformatet skapt for sånne som oss som ikke har noe erfaring og kompetanse på journalistikk. Det er et perfekt format for samtale, gjerne samtale om tema som kan interessere andre, og det er et perfekt format for fordypning.
i Vestkast prøvde jeg aldri å være journalist, jeg prøvde å være samtalepartner på en måte som fikk andre til å synes at temaet vi snakket om var interessant. Mye av den rollen var egentlig å vite når jeg skulle holde kjeft, og når jeg skulle smette inn mer eller mindre dumme spørsmål.
Podcast er i det hele tatt et format med lave skuldre, og perfekt for nerder som oss. Så min konklusjon er at det er mange her inne som kunne fylt rollen som podcaster godt.
Det trenges selvsagt noen med interesse og litt kompetanse på det tekniske, men det bør vel ikke være umulig å finne?
Med den gode beskrivelsen av formatet ser jeg for med @Finn Berger som en glimrende programleder.
Kanskje det finnes ressurser i Norbrygg som kan bistå med teknisk kompetanse etc.
Hadde vært fint med "Norcast" eller hva det nå skulle hete
Eller om Finn drar i gang selv med
Finn's bryggecast