Vin og Bar åpner butikk i Oslo

Rolf

Vin og Bar skriver nå at de skal åpne butikk i Oslo, nærmere bestemt Sannergata. Oppussing foregår, så den åpner noe senere.

Da jeg var i Lillestrøm sist (forige uke)  snakte han om det. De skal åpne mot begynnelsen av November fortalte han, med begrenset antall artikler, men i hvert fall korn og flytende gjær.

Kjempefine nyheter synes jeg!
Togbilletten til Lillestrøm hvert gang koster en del penger...

ser fram til å kunne bare hente ting her i Oslo!

Bare det blir mulig å bestille over nett, for å hente i butikken i Oslo er jeg fornøyd. Skjønt, om de har gjær også i Oslo-butikken er jo det bare flott.

...og jeg kvittérer med et like rungende håp og ønske om at butikken i Lillestrøm opprettholdes nettopp slik den er.  Vi er noen som bor i den delen av verden, den er grei å komme til - og servicen holder vaffal for meg i rikt monn.  Det er lett å gå i fellen om at det er så mye gjevere å drive forretning i Oslo...

Ellers må det sies at det jo er trivelig at det tyder på at det går såpass greit med drim9ften at man i det hele tatt kan vurdere en filial! :)

MVH

Morten M

MVH

Jeg spurte han om det var planen og flytte hovedbutikken til Oslo og han svarte veldig tydelig at det var ikke planen i de hele tatt.
butikken i lillestrøm skulle bli som den var
og butikken i Oslo et slags ´mindre butikk´

Ja, dette vil nok gjøre terskelen for å kjøpe råvarer og utstyr her i byen enda lavere. Nå skal det ikke mer enn en liten sykkeltur til for å få kjøpt seg en sekk med malt, litt humle, og gjær :)

Jeg fikk beskjed om at de åpner 29.10 eller 1.11.  Det er 10 minutters gange fra der jeg bor, så det passer meg bra.

Men åpningsdato er ennå ikke bekrefta. Håper bare de åpner før jeg er i Oslo"bygda" 12. - 13. november. Hadde vore moro det  :ilike:

De kommer ikke å åpne i morgen, de "håpet" å kunne åpne mandag. Noe av utstyret de hadde var visst meget forsinket, derav sen åpning. Vi krysser fingrene!

jikvig skrev:
De kommer ikke å åpne i morgen, de "håpet" å kunne åpne mandag. Noe av utstyret de hadde var visst meget forsinket, derav sen åpning. Vi krysser fingrene!

Jeps, vi krysser fingrene, og gler oss til kvelden da vi kan nyte de gode dråper :beersmiley:

Tilbake
Topp