Da jeg var i Lillestrøm sist (forige uke) snakte han om det. De skal åpne mot begynnelsen av November fortalte han, med begrenset antall artikler, men i hvert fall korn og flytende gjær.
Kjempefine nyheter synes jeg!
Togbilletten til Lillestrøm hvert gang koster en del penger...
Bare det blir mulig å bestille over nett, for å hente i butikken i Oslo er jeg fornøyd. Skjønt, om de har gjær også i Oslo-butikken er jo det bare flott.
...og jeg kvittérer med et like rungende håp og ønske om at butikken i Lillestrøm opprettholdes nettopp slik den er. Vi er noen som bor i den delen av verden, den er grei å komme til - og servicen holder vaffal for meg i rikt monn. Det er lett å gå i fellen om at det er så mye gjevere å drive forretning i Oslo...
Ellers må det sies at det jo er trivelig at det tyder på at det går såpass greit med drim9ften at man i det hele tatt kan vurdere en filial!
Jeg spurte han om det var planen og flytte hovedbutikken til Oslo og han svarte veldig tydelig at det var ikke planen i de hele tatt.
butikken i lillestrøm skulle bli som den var
og butikken i Oslo et slags ´mindre butikk´
Ja, dette vil nok gjøre terskelen for å kjøpe råvarer og utstyr her i byen enda lavere. Nå skal det ikke mer enn en liten sykkeltur til for å få kjøpt seg en sekk med malt, litt humle, og gjær
De kommer ikke å åpne i morgen, de "håpet" å kunne åpne mandag. Noe av utstyret de hadde var visst meget forsinket, derav sen åpning. Vi krysser fingrene!
De kommer ikke å åpne i morgen, de "håpet" å kunne åpne mandag. Noe av utstyret de hadde var visst meget forsinket, derav sen åpning. Vi krysser fingrene!
har ikke vært der å se, men siste rykter finnes her: http://vinogbar.no/forum/viewtopic.php?t=179
sitat fra "Site Admin":
"Her er et rykte : "Vi håper på å åpne i Oslo Fredag 5.November"
ryktet var ikke sant :-( blir 12.11.10"
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.