Vin og Bar åpner butikk i Oslo

Litt kjipt da, sånn for deres del å først si en dato, så en annen, for så å utsette til en tredje.
Gleder meg uansett til åpningen, men hadde jo vært greit om de var litt sikrere i sin sak...

Slik jeg hørte skyldtes utsettelsen noe uforutsett som ikke de kan påvirke noe særlig. Tror at de ellers er klare til å åpne allerede.

Som nemnt annetsteds så er åpning fre 12.11. kl 1100, men står ingenting om åpningstider. Har noen peiling? Tenker nemlig å ta en tur innom i løpet av lørdagen.

Og for å feire at de åpner ny butikk, så gir de 20% på alle varer i begge butikkene.
Skulle ønske de hadde sagt det til meg forrige helg da jeg handlet råvarer for 3000,- for å ha liggende.
You win some, you loose some I guess....
http://vinogbar.no/

Men ikke i nettbutikken, så da gjør det ikke noe at jeg nettopp fikk hentemelding på en pakke derfra (med bordmodell ølkapselpåsetter: endelig skal det bli slutt på knekte flaskehalser, håper jeg).

Har holdt på halve ettermiddagen med å mekke på sykkelen min (den må være klar til vinteren med snøen som kom nå) og har helt glemt å dra dit. Hvordan var det der? :)

Jeg var innom både i Oslo og på Lillestrøm i dag. Veldig luftig og fint i Oslo-butikken, men det er mer morsomt å plukke fra hyllene på Lillestrøm. Det så ut som det var bra med folk innom også, men på åpningsdagen blir det jo litt spesielt.

Gleder meg til å bare kunne sykle til sjappa nå. Lurer nesten på hvorfor jeg holder liv i bilen nå. ;)

Eduard skrev:
Gleder meg til å bare kunne sykle til sjappa nå.

Det er drømmen det  :skitbra: Ola burde fått seg et lokale i Trondheim og fått en fattig student til å betjene for et par kilo malt i uka  ;D

Flott butikk og hyggelige folk ja:)

Hadde sjåfør for anledningen så jeg kunne nappe med meg en 25kg sekk med Pale malt, samt de to corny fatene jeg bestilte i fellesbestillingen, virker som jeg var sistemann til å hente :)

neslekkim skrev:

Hadde sjåfør for anledningen så jeg kunne nappe med meg en 25kg sekk med Pale malt, samt de to corny fatene jeg bestilte i fellesbestillingen, virker som jeg var sistemann til å hente :)

For ikke håpe, for jeg har ikke henta mine.

Bjarte H skrev:
Eduard skrev:
Gleder meg til å bare kunne sykle til sjappa nå.

Det er drømmen det  :skitbra: Ola burde fått seg et lokale i Trondheim og fått en fattig student til å betjene for et par kilo malt i uka  ;D

JA!!

Overhørt på vinråstoffhuset:

"Ja, så du skal ha gjær til disse to settene... Hm, ja, denne er vel litt lysere enn den andre... Da er vel den gule gjæren best til den lyse,og den blå best til den andre."
sånn cirka var det det det hun sa. gul og blå gjær er vel henholdsvis Safale S-23 og S-04. Hun glemte å nevne at 23 er lager og 04 ale! Han som kjøpte sa heldigvis at han hadde en bror som er brygger, så vi får håpe han kom i mål!

Anywho, vi trenger en skikkelig LHBS (Local Home Brew Store) i Trondheim!!

FrodeNor skrev:
neslekkim skrev:

For ikke håpe, for jeg har ikke henta mine.
ikke jeg heller.
(eller har du hentet dine og mine i dag Magne??)

Tilbake
Topp