Vinsenteret

Hei,
ser at vinsenteret har fått nye sider, og ny eier(?). De har jo gode priser på endel og ligger i Oslo. Noen som har erfaringer med dem fra senere tid? er endel å spare f.eks på Speidel BM.
 
Så mye fint som jeg har hørt om Petit og retur av defekte deler, og så mye negativt jeg har hørt om Vinsenteret om alt annet, så hadde jeg ikke giddet å prøve å spare 700kr på en 20L speidel... Men hvem vet. Ville nok startet med kjøp av litt mindre økonomisk betydning for å kjenne på isen.  :jaha:
 
Takk for svar! Jeg har også lest litt av hvert på nett om vinsenteret, men det ser ut til at ny person overtok for to år siden og kritikken jeg finner på nett er knyttet til en navngitt person som er en annen enn han som driver nå. Synd hvis gamle rykter skal ødelegge for en som driver seriøst i dag. Besparelsene på speidel kan fort bli på endel mer enn 700, avhengig av hva man kjøper. Vil derfor tro at andre har kjøpt på vinsenteret i nyere tid og har oppdatert konkret erfaring?? Litt sunn konkurranse på speidel må da bare være bra, men det forutsetter seriøst drift og kundeoppfølging.
 
brukte vinsentret noen ganger for ca 2 år siden, når jeg startet med bryggingen, er samme side som det er nå.

eneste minus jeg ser at de ikke har butikk i oslo, det var mulig å hente, men å avtale tid med han. Har ihvert fall ikke noen dårlig erfaringer med de.
 
Jeg har mine tvil om at seriøse overtar noe useriøst.
Angående Speidel, har ikke Petit agentur på den ?
får du den fraktfritt tilsendt og fra hvor ?
 
høres ut som han nye burde gjort en total rebranding for å unngå rotet fra før :)
 
Kjøpt både Speidel 20L og startsett Corneliusfat med ekstra fat hos Vinsenteret. Hentet selv på Majorstua i Oslo. Varene kom raskt og jeg fikk bra service. Har ikke hatt noe trøbbel med utstyret og kan dermed ikke si noe om hvordan dette evt. følges opp.
Fikk inntrykk av at han solgte mye fat.
 
Jacobh skrev:
Takk for svar! Jeg har også lest litt av hvert på nett om vinsenteret, men det ser ut til at ny person overtok for to år siden og kritikken jeg finner på nett er knyttet til en navngitt person som er en annen enn han som driver nå. Synd hvis gamle rykter skal ødelegge for en som driver seriøst i dag. Besparelsene på speidel kan fort bli på endel mer enn 700, avhengig av hva man kjøper. Vil derfor tro at andre har kjøpt på vinsenteret i nyere tid og har oppdatert konkret erfaring?? Litt sunn konkurranse på speidel må da bare være bra, men det forutsetter seriøst drift og kundeoppfølging.

Tror jeg ville holdt meg unna Vinsenteret.. De var tomme for noe av det jeg skulle ha som bare ble erstattet med noe annet, og ølsettene var utgått på dato der gjæren var død.. Da jeg gav beskjed fikk jeg beskjed om at de ikke ville ha vanskelige kunder som meg i framtiden...
 
Tilbake
Topp