Nyeste aktivitet

• D
    dagb skrev et innlegg i tråden Bedre bazooka til Coobra CB3 i Utstyr.
    Har en Coobra CB3 30l. I og for seg fornøyd med maskinen, men.... Som mange andre, så opplever vi at bazookaen går tett under...
  • erikraude
    erikraude reagerte på Terjedd sitt innlegg i tråden Lav meskeeffektivitet med Like Like.
    Hmm. Nå vet ikke jeg hvor mye du starta kokingen med. En halvtime kanskje vekk et par liter, så om du starta med (52-4=48) liter før...
  • L
    lowland svarte på tråden Lav meskeeffektivitet.
    Ja jeg er enig i at det er lite skyllevann, men det er så irriterende at det har virket bra før. Jeg kan endre dette på neste brygg...
  • L
    lowland reagerte på Terjedd sitt innlegg i tråden Lav meskeeffektivitet med Like Like.
    Du sitter igjen med ganske mye sukker i mesken etter så lite skylling. Vil tro det er årsaken til lav meskeeffekt. 35-40 liter...
  • L
    lowland reagerte på Terjedd sitt innlegg i tråden Lav meskeeffektivitet med Like Like.
    Hmm. Nå vet ikke jeg hvor mye du starta kokingen med. En halvtime kanskje vekk et par liter, så om du starta med (52-4=48) liter før...
  • Terjedd
    Terjedd svarte på tråden Lav meskeeffektivitet.
  • Terjedd
    Terjedd svarte på tråden Lav meskeeffektivitet.
    Du sitter igjen med ganske mye sukker i mesken etter så lite skylling. Vil tro det er årsaken til lav meskeeffekt. 35-40 liter...
  • L
    Den var akkurat 1.041 før jeg hadde i 4 liter skyllevann, da gikk den ned til 1.038. Kokte 17 minutter så var den 1.041 igjen. Nå er det...
  • L
    Lucky Jack American Pale Ale 4.6% / 11.1 °P Kornbasert Speidel Braumeister 50L 74% effektivitet Bryggevolum: 45 L Koketid: 60 min...
  • Ove
    Ove reagerte på Steinar Huneide sitt innlegg i tråden Er tørrgjær Løsninga? med Like Like.
    Har kun sporadisk brukt fersk gjær, det når uttrykket eller stilen jeg ønsker ikke tilbys av tørre varianter. Gjenbruk av slurry fra...
  • Ove
    Ove reagerte på loebrygg sitt innlegg i tråden Oppbevaring av tørrgjær med Like Like.
    Haha, poenget mitt er at jeg tror om pakkningsfasen er mest kritisk, men det tror jeg det er ingen av oss som har et fasit på nå Se for...
  • Ove
    Ove reagerte på Kloakk sitt innlegg i tråden Oppbevaring av tørrgjær med Like Like.
    Tørrgjær holder lengre i fryseren enn den gjør i kjøleskapet. Det er ikke uten sine ulemper, men de fleste kan unngås med små tiltak...
Tilbake
Topp