Rabatter igjen

Prøver å finne rabattkoden til Petit Agentur, men linkene overfor ender i feilmelding.
Kan noen oppgi koden?
 
Jeg har ikke klart å finne noen nedlastningslink. Tidligere stod det medlem under avataren min, men nå står det kun registrert bruker. Noen hint på veien?

Ok....det står visst medlem under avataren, men det hjelper lite på shoppinga. Hvordan finner jeg medlemskort, etc?
 
Jeg har ikke klart å finne noen nedlastningslink. Tidligere stod det medlem under avataren min, men nå står det kun registrert bruker. Noen hint på veien?

Ok....det står visst medlem under avataren, men det hjelper lite på shoppinga. Hvordan finner jeg medlemskort, etc?

Logg inm på Norbrygg Hypersys,så finner du medlemskortet ditt.
 
Takk! Fant det....til slutt. Var vrient å se det var en link pga "normal" tekst uten understreking og farge :)
 
Kanskje greiere å bare linke til tråden med rabattkodene:
http://forum.norbrygg.no/threads/rabattkoder-for-medlemmer-2014.19043/#post-188221

Er man medlem får man den opp, og i motsatt tilfelle er det løp og kjøp.. :)

Jeg har meldt meg inn, betalingen står som registrert når jeg logger inn på mine sider men jeg får fortsatt ikke tilgang til den linken. Jeg har registrert meg på forumet med samme mailadresse som medlemsskapet i Norbrygg, er det noe mer jeg må gjøre for å få tilgang til den delen av forumet? Takknemlig for svar :)
 
Sist redigert av en moderator:
Hos meg dukket det opp uten at jag måtte gjøre noe (betalte for et par dager siden). Men om det skjer automatisk eller om noen admin faktiskt sitter og matcher opp nye norbrygg medlemmer med forumet manuellt vet jag ikke
 
Jeg har meldt meg inn, betalingen står som registrert når jeg logger inn på mine sider men jeg får fortsatt ikke tilgang til den linken. Jeg har registrert meg på forumet med samme mailadresse som medlemsskapet i Norbrygg, er det noe mer jeg må gjøre for å få tilgang til den delen av forumet? Takknemlig for svar :)
Send en mail til medlem@norbrygg.no, så skal noen se på det.
 
Meldte meg inn i Facebookgruppen "For oss som brygger selv" og fikk da 10% avslag på alt av råvarer, ølglass og ølkapsler i nettbutikken til Bryggeland. Dette burde kanskje Norbrygg klar å få til også?
 
Tilbake
Topp