Ølutstyr i Kristiansund?

Mc.

Norbrygg-medlem
Noen som vet om en kan få kjøpt halvlitersflasker i Kristiansund? Skal innom Kristiansund på vei hjem Fredag. Trenger 16 flasker til en liten batch.

Trond.
 
Stemmer det, byens beste butikk:) de er på FB å om du vill kontakte de[emoji482][emoji482]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Takk for svar ☺.
Kanskje kjøpe litt malt også ....
Kjekt å ha stående,he he.
 
Apropos malt: Er det noen som vet hva Garo tar for sekker med malt? Syns kanskje websiden deres trenger litt forbedring.
 
Så du mener at en sekk med pilsnermalt koster 450 kroner? Er ikke det litt stivt?
Stivt? Ikke hvis du sammenlikner prisen med hva tilsvarende vare fraktet til Kristiansund koster. Kjøper du en ting lokalt til 10kr så kan det føles dyrt i forhold til å kjøpe det via nett for 5kr, men når frakten kommer ovenpå så blir 5kr plutselig mye mer. Jeg for min del betaler gjerne i tillegg litt ekstra for å ha muligheten til å ha nær tilgang til varer og kunnskap, samt det å støtte lokalt næringsliv.
 
Jo, 450 kroner er stivt, hvis du sammenligner med så godt som alle andre butikker rundt om i landet. Men nå viser det seg at prisen for en sekk ligger på 350 kroner, omtrent på nivå med de andre. Så da var det ikke så ille likevel.
 
Jo, 450 kroner er stivt, hvis du sammenligner med så godt som alle andre butikker rundt om i landet. Men nå viser det seg at prisen for en sekk ligger på 350 kroner, omtrent på nivå med de andre. Så da var det ikke så ille likevel.
Forstår hva du sier, men poenget mitt var at den kunne kostet 550 også for en kristiansunder, og alikevel vært billigere enn å handlet på nett.
 
Tilbake
Topp