Publikums Favoritt 2017, 21 Januar

Har en plan for å plage dere med noe stæsj i år også, men det blir litt mindre plasskrevende enn bøttene.
Kommer det info om dette før lørdag? Vi er på en måte litt minimalistiske i år og har ingen steder å sette gjenstander.
 
Sist redigert:
61DSH5EPFWL.jpg
 
Et lite dilemma... vi går som vanlig for Nordmarka som tema på standen vår. Hvordan stiller man seg til en frekk sideløper av en hagle liggende på bordet egentlig? Skal være pynt og er litt sentralt for temaet vårt.
 
Et lite dilemma... vi går som vanlig for Nordmarka som tema på standen vår. Hvordan stiller man seg til en frekk sideløper av en hagle liggende på bordet egentlig? Skal være pynt og er litt sentralt for temaet vårt.
Hva med å lage en simpel hagleetterligning i tre? Sideliggende kosteskaft + en kolbe. Kan evt låne kolben fra en ekte hagle.
 
Hvis idéen er å fjerne vital del, holder det med forskjeftet på dobbeltløper. Usikker på hva loven sier om dette, er jo litt kjipt om det kommer en vanskelig representant for politiet som publikummer dersom det ikke er hundre prosent lovlig. Da kan det spøke for våpenkort med mer.

Personlig ville jeg sjekket dette nøye før jeg hadde tatt meg bryet og risikoen :)
 
Hvis idéen er å fjerne vital del, holder det med forskjeftet på dobbeltløper. Usikker på hva loven sier om dette, er jo litt kjipt om det kommer en vanskelig representant for politiet som publikummer dersom det ikke er hundre prosent lovlig. Da kan det spøke for våpenkort med mer.

Personlig ville jeg sjekket dette nøye før jeg hadde tatt meg bryet og risikoen :)
Og det er jo akkurat det jeg tenker også. Det er jo tusen publikummere innom iløpet av kvelden. Oddsen for at en representant for Viltnemnda eller Politiet er tilstede, er kanskje betydelig. Bare forskjeftet og noen pussesaker vil være nok får vi håpe... ;)
 
Hva med Toys'r'us eller noe i stedet for å være sikker?

(med mindre det er en spesiell hagle eller noe da, jeg kan veldig lite om våpen :))
 
Våpen og alkohol går vel særs dårlig sammen
Og som du sier, tusen publikummere, du vet aldri om det er en (full) tulling som napper haglen og begynner å skremmer folk

Det er jo mye annet jaktutstyr som kan benyttes for å gi det samme uttrykket. Krutthorn, patronbelte, rypegalge, osv
 
Våpen og alkohol går vel særs dårlig sammen
Og som du sier, tusen publikummere, du vet aldri om det er en (full) tulling som napper haglen og begynner å skremmer folk

Det er jo mye annet jaktutstyr som kan benyttes for å gi det samme uttrykket. Krutthorn, patronbelte, rypegalge, osv
Meget godt poeng. :) vi har patroner og noen utstoppa dyr også, hehe..
 
Ser at det anbefales å servere i underkant av en desiliters smaksprøver. Med 107 øl blir det ca 10 liter pr gjest, og de fleste er vel ikke i lettkategorien. Mitt tips er å servere mindre smaksprøver og heller gi påfyll til dem som vil ha mer. Tror det blir helt ut mindre dyrebart øl på den måten.
 
Tilbake
Topp